Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2017-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1
38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana lamp oświetlenia wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu/konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisukonserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne. Usługa ma na celu uzyskanie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia przez okres przez okres gwarancji zaoferowany przez wykonawcę”. Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na dwa etapy; 1) etap I – wymiana oświetlenia (opraw lamp wraz ze źródłem światła LED), 2) etap II –osiągnięcie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymania w sprawności technicznej (serwis/konserwacja) zmodernizowanych punktów oświetlenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w szczególności, następujących czynności zmierzających do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie projektu modernizacji oświetlenia: − opracowanie projektu modernizacji oświetlenia (w tym Inwentaryzacji); dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe . − wykonanie analizy ekonomiczno – porównawczej generowanych oszczędności w zużyciu energii po wymianie dotychczasowych lamp na lampy zmodernizowane; − sporządzenie projektu wykonawczego wymiany lamp dotychczasowych na lampy zmodernizowane; 2) wymiana oświetlenia polegająca na wykonaniu wszelkich czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi modernizacji oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp będzie przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i PGE Dystrybucja według załącznika nr 1 do SIWZ (w tym posiadające raport końcowy definiujący poziom uzyskanych lm/W potwierdzony badaniem fotometrycznym źródła światła), obejmująca: − demontaż minimum 1522 szt. lamp – których liczba końcowa zostanie ustalona w wyniku przeprowadzonej Inwentaryzacji; • lampy tradycyjne - 1333 szt. • oprawy parkowe - 121 szt. • oprawy parkowe ozdobne/kuliste/ - 68 szt. − dostawa i montaż 1522 szt. lamp LED; − dostawę i montaż programatorów sterujących czasem pracy lampy, pracujących w harmonogramie przekazanym przez zamawiającego; − sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów(zamawiający nie przewiduje pomiaru natężenia i luminacji oświetlenie dla prowadzonego zakresu zamówienia); na koszt zamawiającego. 3) wykonanie usługi konserwacji dla wszystkich punktów oświetleniowych jakie obejmuje inwestycja; 4) utrzymanie sprawności technicznej oświetlenia w zakresie przeprowadzonej modernizacji (wymiany, naprawy, serwis, konserwacje), przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wadium w wysokości; 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Rakszawa
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Osiek Jasielski w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji „Rozświetlamy Polskę”
Dodano: 2024-02-01 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 86 lamp solarnych
Dodano: 2023-06-12 - „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Lubaczowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład : Programu Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia PGR
Dodano: 2023-03-28 - DOSTAWA ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK, ŚWIETLÓWEK ORAZ OPRAW OŚWIETLENOWYCH TYPU LED W SIEDMIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2022-08-03 - „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica w technologii LED”
Dodano: - „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica w technologii LED”
Dodano: 2020-11-13 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruchnik wraz ze świadczeniem usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych
Dodano: 2020-10-28 - „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Niwiska wraz z świadczeniem usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych”
Dodano: 2020-10-02 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Gminie Zaleszany na rzecz poprawy jakości usług rekreacyjnych, wypoczynkowych realizowanych na rzecz wszystkich mieszkańców i osób odwiedzających Gminę - II
Dodano: 2020-07-22