Gmina Miejska Lubaczów ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, Rynek 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166328010 , fax. 166321191
- Data zamieszczenia: 2023-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubaczów
Rynek 26
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 166328010, fax. 166321191
REGON: 650900690 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w Lubaczowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład : Programu Inwestycji Strategicznych – edycja trzecia PGR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.a) Wymiana opraw oświetleniowych i słupów: łączna liczba opraw: 462 szt.:- 205 szt. opraw drogowych LED o mocy 75W (±5%),- 72 szt. opraw drogowych LED o mocy 53W (±5%),- 3 szt. opraw drogowych LED o mocy 53W (±5%), na linii napowietrznej z redukcją mocy w oprawach i kontrolerami oprawy, dzięki którym można zdalnie sterować każdą oprawą LED- demontaż 255 szt. słupów wraz z fundamentami,- montaż 258 szt. słupów kompozytowych,- montaż 197 szt. wysięgników jednoramiennych,- montaż 15 szt. wysięgników dwuramiennych,- wykonanie 3 szt. muf kablowych.1.b) Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego ul. A.Mickiewicza w Lubaczowie - w formule zaprojektuj i wybuduj.1.c) Przebudowa linii napowietrznej na kablową oświetlenia drogowego na ul. Młodowskiej w Lubaczowie - w formule zaprojektuj i wybuduj. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł 00/100)2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 i 7 ustawy PZP, wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:- pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 ;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z Wykonawców wspólnych musi jednocześnie wyszczególniać wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 - najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien być opatrzony dopiskiem „Wadium - „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Lubaczowie” – RIR.III 271.4.2023”9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w ustawie PZP, w szczególności w art. 98 ust. 6
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny1.4. Zdolności technicznej lub zawodowejWarunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiada minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robot orazb) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy prawo budowlane) polegającą (lub obejmujące swoim zakresem) na budowie lub rozbudowie lub remoncie oświetlenia drogowego, i/lub ulicznego, i/lub ciągu pieszo-jezdnego, i/lub ścieżek rowerowych, i/lub chodników, i/lub peronów, i/lub placów, i/lub parkingów i/lub portów lub/i obiektów sportowych, - lub też wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu: dostawy z montażem opraw oświetleniowych wraz ze słupami oświetleniowymi o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Rakszawa
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Osiek Jasielski w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji „Rozświetlamy Polskę”
Dodano: 2024-02-01 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 86 lamp solarnych
Dodano: 2023-06-12 - DOSTAWA ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK, ŚWIETLÓWEK ORAZ OPRAW OŚWIETLENOWYCH TYPU LED W SIEDMIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2022-08-03 - „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica w technologii LED”
Dodano: - „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica w technologii LED”
Dodano: 2020-11-13 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruchnik wraz ze świadczeniem usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych
Dodano: 2020-10-28 - „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Niwiska wraz z świadczeniem usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych”
Dodano: 2020-10-02 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Gminie Zaleszany na rzecz poprawy jakości usług rekreacyjnych, wypoczynkowych realizowanych na rzecz wszystkich mieszkańców i osób odwiedzających Gminę - II
Dodano: 2020-07-22 - „Poprawa efektywności energetycznej budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych – modernizacja oświetlenia w budynku szpitala w Ustrzykach Dolnych” Część. I. Modernizacja oświetlenia w części A, B, C budynku SP ZOZ Ustrzyki Dolne z wyłączeniem oddziału Zakładu Opiekuńczo Leczniczego. Część II. Modernizacja oświetlenia w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym. - postępowanie II
Dodano: 2020-07-22