Przetargi.pl
WYMIANA LAMP OŚWIETLENIA WEWNĘTRZNEGO NA ENERGOOSZCZĘDNE OŚWIETLENIE LED DLA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KORYTARZACH I SALACH ROZPRAW W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W Z

Sąd Rejonowy w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Gimnazjalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 024 654 , fax. 182 024 602
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zakopanem
    ul. Gimnazjalna
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 024 654, fax. 182 024 602
    REGON: 57158200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Rejonowy jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA LAMP OŚWIETLENIA WEWNĘTRZNEGO NA ENERGOOSZCZĘDNE OŚWIETLENIE LED DLA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W KORYTARZACH I SALACH ROZPRAW W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W Z
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana lamp oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oświetlenie LED w korytarzach oraz salach rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem ul. Gimnazjalna 13 oraz roboty malarskie odtworzeniowe w następstwie wymiany oświetlenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach