Przetargi.pl
Wymiana krawężnika w ramach remontu chodnika przy drogach powiatowych: CZĘŚĆ I - nr 1765B Nurzec Stacja - Augustynka w m. Nurzec - Stacja; CZĘŚĆ II - nr 1766B Milejczyce - Nurzec - Klukowicze , ul. Parkowa w m. Milejczyce; CZĘŚĆ III - nr 1763B Siemiatycze - Boratyniec Ruski - St. Kol. Siemiatycze w m. St. Kol. Siemiatycze.

Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. 11 Listopada 253
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552680 , fax. 085 6552668
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach
    ul. 11 Listopada 253 253
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552680, fax. 085 6552668
    REGON: 05066741000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.pl ; http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana krawężnika w ramach remontu chodnika przy drogach powiatowych: CZĘŚĆ I - nr 1765B Nurzec Stacja - Augustynka w m. Nurzec - Stacja; CZĘŚĆ II - nr 1766B Milejczyce - Nurzec - Klukowicze , ul. Parkowa w m. Milejczyce; CZĘŚĆ III - nr 1763B Siemiatycze - Boratyniec Ruski - St. Kol. Siemiatycze w m. St. Kol. Siemiatycze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana krawężnika w ramach remontu chodnika (zgodnie z przedmiarem robót): CZĘŚĆ I - droga powiatowa nr 1765B Nurzec Stacja - Augustynka w m. Nurzec - Stacja: - mechaniczne rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z ławą z wywiezieniem materiałów z rozbiórki; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10. Materiały ( krawężnik ) wykonawcy. CZĘŚĆ II - droga powiatowa nr 1766B Milejczyce - Nurzec - Klukowicze , ul. Parkowa w m. Milejczyce: - mechaniczne rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z ławą z wywiezieniem materiałów z rozbiórki; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10. Materiał ( krawężnik ) inwestora. CZĘŚĆ III - droga powiatowa nr 1763B Siemiatycze-Boratyniec Ruski-St. Kol. Siemiatycze w m. St. Kol. Siemiatycze. - mechaniczne rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z ławą z wywiezieniem materiałów z rozbiórki; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10. Materiał ( krawężnik ) inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty. 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty. 3) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty. 5) Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 do oferty. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieniach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223 , poz. 1655 z późn zm.) dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1. Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składa się odpowiednio: - wersja obcojęzyczna w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną . - wersja przetłumaczona w oryginale opatrzone podpisami i pieczęciami przez tłumacza przysięgłego (wymaganymi prawem Polskim w tym zakresie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/11
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach