Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
ul. Dunina 24
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 059 814 42 57
REGON: 77050924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana kotła z paliwa stałego na kocioł gazowy wraz z automatyką i pracami towarzyszącymi w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zaleskie Gmina Ustka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji robót związanych z wymianą kotła z paliwa stałego na kocioł gazowy wraz z automatyką i pracami towarzyszącymi w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zaleskie Gmina Ustka. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa obejmuje rozwiązania branży sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej w zakresie: - Adaptacji pomieszczenia po zdemontowanej kotłowni na paliwo stałe na potrzeby kotłowni gazowej, - Wykonania układu technologicznego kotłowni gazowej wraz z magazynem oleju, przewodami wentylacyjnymi i spalinowymi, - Wewnętrzna instalacja gazowa, - Podziemny zbiornik gazu, - Wymiana bufora akumulacyjnego instalacji kolektorów słonecznych gdzie należy dokonać demontażu podgrzewacza pojemnościowego o pojemności do 2000 dm3, - Wymiana glikolu w instalacji solarnej wraz z uruchomieniem – ilość glikolu 60 dm3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 19.5.1. Formularz oferty , przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 19.5.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 19.5.3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 19.5.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 19.5.5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 19.5.6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 19.5.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali konferencyjnej w budynku administracyjno – biurowym Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku, Al. 3 – go Maja 44
Dodano: 2024-05-20 - Budowa sieci wodociągowej we Wierzbinach
Dodano: 2023-05-31 - Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie.
Dodano: 2023-05-31 - Wymiana oraz bieżąca konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, co i cwu w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. -IV postępowanie
Dodano: 2023-05-29 - Wymiana pionu kanalizacyjnego w pomieszczeniach nr 011, 15, 11, 214, 303 wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Chemii A Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2022-09-16 - Modernizacja ogrzewania – zmiana ogrzewania na gazowe, w lokalach mieszkalnych, w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2022-09-07 - Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2
Dodano: 2021-07-09 - ZP/122/2020 Modernizacja i rozbudowa hydroforni
Dodano: 2021-02-10 - Wykonanie rezerwowego źródła zaopatrzenia w wodę na potrzeby budynku Szpitala przy Al. Zwycięstwa 30 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2021-02-09 - „Wykonania robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk”
Dodano: 2021-01-27