Przetargi.pl
Remont sali konferencyjnej w budynku administracyjno – biurowym Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku, Al. 3 – go Maja 44

KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, Powstańsców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
    Powstańsców Warszawy 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    REGON: 367849538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali konferencyjnej w budynku administracyjno – biurowym Sekcji Zamiejscowej KOWR w Słupsku, Al. 3 – go Maja 44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w sali konferencyjnej – pomieszczenie nr 121, zlokalizowanej na I piętrze w budynku administracyjno-biurowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim - Sekcja Zamiejscowa w Słupsku przy Al. 3 Maja 44.1.1 Zakres prac obejmuje:1) usunięcie drewnianych odbojnic ściennych na całym obwodzie sali oraz słupach konstrukcyjnych, naprawie istniejących tynków wewnętrznych na powierzchni ścian nad sufitem podwieszanym i suficie oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) pomalowanie wszystkich ścian i słupów konstrukcyjnych farbami akrylowymi (z przeznaczeniem dla budynków użyteczności publicznej, zmywalnych) w kolorze białym w odmianie minimum półmatowej, tworzącej powierzchnie odporne na zabrudzenia oraz zadrapania, 3) wymianie wszystkich istniejących grzejników na grzejniki płytowe, dolnozasilane wraz z rurami grzewczymi, 4) wymianie wszystkich gniazdek elektrycznych, włączników oraz osłon na istniejące okablowanie, 5) usunięcie istniejącego kanału wentylacji grawitacyjnej, 6) montaż nawietrzaków ściennych oraz nowego kanały wywiewnego wentylacji grawitacyjnej, 7) wymiana istniejącego oświetlenia na plafony sufitowe LED, 8) wykonanie nowej instalacji zasilającej pod projektor sufitowy i rzutnik oraz nawietrzaki ścienne, 9) odnowienie podłogi poprzez położenie paneli podłogowych LVT na istniejące płytki ceramiczne wraz z demontażem starych cokołów gresowych i położeniem nowych, 10) wymiana sufitu podwieszanego typu Armstrong,11) wymiana drzwi wejściowych.1.2 Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ. Opisy zawierają zalecenia oraz opis techniczny prac niezbędnych do wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:1) doświadczenie zawodowe:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty remontowe lub inwestycyjne obiektów kubaturowych, obejmujące swym zakresem prace związane z instalacjami grzewczymi, elektrycznymi o wartości robót (jednej umowy) co najmniej 50 000,00 zł brutto każdaZamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).2) potencjał kadrowy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r poz. 831) oraz posiadają doświadczenie, tj. posiadają uprawnienia budowlane co najmniej 5 lat od dnia uzyskania uprawnień.Osoba posiadająca ww. uprawnienia budowlane (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U z 2019 r poz. 1117) musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach