Przetargi.pl
Wymiana kotła gazowego w Posterunku Policji w Siennicy Różanej

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, Gabriela Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 47 811 41 21 , fax. 47 811 15 34
  • Data zamieszczenia: 2022-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    Gabriela Narutowicza 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 47 811 41 21, fax. 47 811 15 34
    REGON: 430689052
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotła gazowego w Posterunku Policji w Siennicy Różanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Planowana inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wymianę starego kotła gazowego na nowy kocioł gazowy w kotłowni w budynku Posterunku Policji w Siennicy Różanej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Za uwzględnienie w wycenie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający określa wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:a) wykaże się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na montażu lub wymianie kotła gazowego lub olejowego o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy zł) oraz załączy dowody określające, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wartość ww. powinna wynikać z nie więcej niż jednej zawartej umowy na wykonanie ww. robót. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ.b) wykaże się dysponowaniem osobą/osobami, będącymi członkami Izby Samorządu Zawodowego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wykaże się dysponowaniem:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych wykonawczych,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży sanitarnej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych wykonawczych,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży elektrycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych wykonawczych;c) wykaże się dysponowaniem osobą/osobami, będącymi członkami Izby Samorządu Zawodowego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za projektowanie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wykaże się dysponowaniem:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami prawnymi w branży konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych projektowych,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami prawnymi w branży sanitarnej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych projektowych,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami prawnymi w branży elektrycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych projektowych.Wzór wykazu osób – zgodnie z ppkt b) i c) - stanowi załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający może uznać, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach