Przetargi.pl
Wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34 2. Zakres robót obejmuje a) Roboty sanitarne, w tym: - roboty przygotowawcze np. pomiarowe, rozebranie nawierzchni drogowej, - wykonanie wykopów i przekopów, w tym także próbnych pod projektowane rurociągi, - wykonanie wykopów pod studnie i wpusty, - demontaż rurociągów i studni, - ułożenie projektowanych przewodów kanalizacji deszczowej z rur PCV klasy S, - montaż projektowanych studni i wpustów deszczowych, - wymiana pionowych przewodów żeliwnych do wysokości 2,0 m powyżej poziomu terenu, - wykonanie prób i pomiarów, - prace towarzyszące, takie jak np. wywiezienie materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją, uporządkowanie terenu zagęszczeniem, wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. b) Roboty drogowe, w tym: - rozbiórka wszystkich istniejących nawierzchni drogowych z krawężnikami i nawierzchnią chodników przy budynku DS. nr 2 wraz z zjazdem z ul. Do Studzienki, - wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, - roboty ziemne z pracami pomiarowymi, - wykonanie podbudowy z zagęszczeniem podłoża wraz ze wzmocnieniem podłoża gruntowego geosiatką o sztywnych węzłach, - wykonanie nawierzchni drogowej i miejsc postojowych częściowo z materiału z odzysku (płyty betonowe sześciokątne typu trylinka i płyty wielootworowe typu IOMB), pozostałej części z kostki betonowej gr. 8 cm oraz kostki kamiennej na wjeździe od ul. Do Studzienki, - wykonanie krawężników betonowych wraz z ławami, - wykonanie chodników wraz z obrzeżami, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie trawników, - regulacja pionowa studzienek, - wykonanie wszystkich prac wynikających z załączonych uzgodnień w tym uzgodnienia z ZDiZ w Gdańsku np. wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu itp., - prace towarzyszące, takie jak np. uporządkowanie terenu z zagęszczeniem, wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. c) W zakresie robót należy również ująć wszystkie roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, zabezpieczające, porządkowe wykonanie pomiarów, prób, sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1egz. w wersji elektronicznej itp. 3. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 4. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 6. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 7. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia wyrobu lub produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie urządzenia i materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 6. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-136/12/MR - Wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym na składanie ofert terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt d. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: a) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach