Przetargi.pl
„Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem (pokoje mieszkalne na parterze w budynku bursy przy ul. Sikorskiego 5a w Ełku)”

Bursa Szkolna ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 6216986 , fax. 0-87 6216986
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
    ul. Sikorskiego
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 6216986, fax. 0-87 6216986
    REGON: 79000289600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/p,17,zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem (pokoje mieszkalne na parterze w budynku bursy przy ul. Sikorskiego 5a w Ełku)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem (pokoje mieszkalne na parterze w budynku bursy przy ul. Sikorskiego 5a w Ełku).”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja techniczna. 2. Kody CPV 1) 45000000-7 Roboty budowlane; 2) 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłogi; 3) 45432130-4 Pokrywanie podłóg; 4) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 3. Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja techniczna. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim: 1) Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – rulony- 267,51 m2 2) Demontaż listew przyściennych z PCV- 278,12 m2 3) Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych -mechaniczne przeszlifowanie -267,51 m2 4) Gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome – 267,51m2 5) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 – 267,51 m2 6) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych antypoślizgowe ze specjalistycznej wykładziny PCV w wywinięciem na ściany – 294,26 m2 7) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – zgrzewanie wykładzin rulonowych – 294,26 m2 8) Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i wykładziny PCV na odległość do 1 km – 1,87m3 9) Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji – za każdy następny 1km – 1,87 m3 10) Utylizacja gruzu -1,87m3 11) Listwy na połączeniach posadzek nowych ze starymi – progowe do łazienek – 17 szt. Załączona dokumentacja techniczna robót jest przykładowa, określająca orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. 4. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączona dokumentacja techniczna nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj.: jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ: Dokumentacja techniczna. 6. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym. 7. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności bursy w związku z tym terminarz robót powinien być skonsultowany w Zamawiającym i dostosowany do pracy placówki. Prace powinny być prowadzone sukcesywnie po maksymalnie trzy pokoje. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń bursy oraz ograniczyć inne uciążliwości związane z robotami budowlanymi. 8. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 284 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wywóz odpadów i ich utylizację. 9. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy Ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. 10. Gwarancja - wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Zamawiający określa wymagania co do wykładziny –wykładzina antypoślizgowa z atestem i ma spełniać następujące parametry techniczne: elastyczna wykładzina podłogowa pcv heterogeniczna grubość całkowita – 2mmm grubość warstwy wierzchniej – 0,8 mm klasyfikacja – obiektowe – Klasa 34 (EN 649) klasyfikacja – przemysłowe – Klasa 43 (EN 685) ciężar całkowity – 3120 g/m2 klasa palności – Bfl-s1 stabilność poślizgowa DS. (EN 14041) oraz R10 (DIN 51130). Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2020 poz. 148 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 471). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standardy techniczne i estetyczne. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Materiały przed ich użyciem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020 poz. 148 ze zm.). Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru lub przedmiary mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru lub przedmiarach pod warunkiem, że zapewnia one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych oraz nie będą gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) i parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie atesty zakupionej i układanej wykładziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach