Przetargi.pl
Wymiana istniejącego kotła do produkcji energii cieplnej - COS OPO Giżycko.

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298742, 5298748 , fax. 022 529 89 16
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298742, 5298748, fax. 022 529 89 16
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy /w likwidacji/ podległy Ministrowi Sportu i Turystyki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejącego kotła do produkcji energii cieplnej - COS OPO Giżycko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego kotła do produkcji energii cieplnej zainstalowanego w kotłowni Chaty nr 8 na terenie ośrodka COS w Giżycku ul. Moniuszki 22. Obecnie w kotłowni tej zainstalowany jest kocioł Viessmann Promat Triplet RW z palnikiem olejowym o mocy : 120 kW Kocioł zasilany jest w paliwo z istniejącego w tym samym budynku magazynu paliwa. Wymagania Zamawiającego w zakresie nowego kotła: Moc : 115/130 kW Sprawność nie mniejsza jak 95% Rodzaj paliwa : olej opałowy lekki Rodzaj pracy : ciągła ( w okresie letnim tylko produkcja c.w.u) Priorytet dla produkcji c.w.u Panel sterowania i automatyki zabudowany na kotle Dopuszczalna temperatura na zasilaniu ( progowa) - 110 st.C Dopuszczalne ciśnienie robocze: 4 bar Pojemność wodna kotła : nie mniejsza jak 210 ltr Opór po stronie spalin: nie większy jak 80 Pa Parametry spalin: zgodne z EN 13384 w odniesieniu do oleju opałowego lekkiego Kocioł winien być wyposażony w dźwiękochłonne stopy regulacyjne . Wymiary kotła nie powinny być większe jak : długość130 cm szerokość:90 cm wysokość: 125 cm ( palnik od czoła kotła o wymiarach nie większych jak : 47x42x60 cm) ze względu na ograniczoną ilość miejsca w kotłowni . Zamawiający dopuszcza inne wymiary kotła , lecz w takim przypadku wszelkie przeróbki instalacji w obrębie kotłowni Wykonawca wykona na swój koszt i swoim staraniem bez dodatkowego wynagrodzenia. Kocioł musi posiadać wszelkie niezbędne atesty , aprobaty i dopuszczenia zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. Prace niezbędne do wykonania w ramach wymiany kotła: 1. Demontaż starego kotła po uprzednim odłączeniu go od wszystkich instalacji 2. Wyniesienie kotła z pomieszczenia piwnicy i przetransportowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie ośrodka ( do 1 km) 3. Dostawa i montaż nowego kotła wraz z jego przyłączeniem do wszystkich instalacji i urządzeń 4. Próby poinstalacyjne , pomiary i rozruch technologiczny kotłowni 5. Naprawa tynków , malowanie ścian i sufitów w obrębie kotłowni 6. Malowanie rurociągów i konstrukcji w obrębie kotłowni 7. Uzupełnienie izolacji termicznej na rurociągach 8. Wymiana istniejących drzwi wejściowych do kotłowni na drzwi EI-60 szer.90 cm Panel sterująco-kontrolny nowego kotła winien zapewniać pełną automatykę pogodową i możliwość sterowania ręcznego . Winien on być wyposażony w moduł GSM do sygnalizacji stanów awaryjnych. Wszystkie pompy zainstalowane w kotłowni winny być sterowane z tego panelu. W ramach wymiany kotła Wykonawca winien także uwzględnić szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji kotła i jego automatyki. Wymagana gwarancja minimum 36 m-cy od podpisania końcowego protokołu odbioru. Wszelkie przeglądy gwarancyjne i eksploatacyjne w okresie gwarancji winny być wykonywane na koszt wykonawcy . Wymagane jest , aby wszelkie awarie i usterki w okresie gwarancyjnym były usuwane w czasie nie dłuższym jak 24 godziny od daty ich zgłoszenia. Trzykrotna awaria kotła lub układu automatyki (wyłączająca urządzenie z eksploatacji) w okresie gwarancji upoważnia Zamawiającego do żądania jego wymiany na nowy pozbawiony wad. Wymagany termin wykonania zadania : 19-24 września 2010 roku. Zamawiający umożliwia składowanie niezbędnych narzędzi i materiałów do wymiany od 15. września br
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach