Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
- Data zamieszczenia: 2017-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43
00691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
REGON: 1525966300108 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie (znak sprawy ZP- 44/17) - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji zimnej wody bytowej, centralnej ciepłej wody i remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie, wykonany dnia 20 kwietnia 2017r. przez SM Studio, Warszawa, ul. Książkowa 7B/504. Autorami opracowania są: mgr inż. Eleonora Stolarczyk, inż. Andrzej Panek. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wymiany instalacji zimnej wody bytowej, centralnej ciepłej wody i remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie, wykonaną dnia 20 kwietnia 2017r. przez SM Studio, Warszawa, ul. Książkowa 7B/504. Autorem opracowania jest mgr inż. Małgorzata Sujak. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiar robót, który jest jedynie elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar robót dla wymiany instalacji zimnej wody bytowej, centralnej ciepłej wody i remontu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie, wykonany dnia 20 kwietnia 2017r. przez SM Studio, Warszawa, ul. Książkowa 7B/504. Autorem opracowania jest mgr inż. Małgorzata Sujak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane budynku: Kubatura budynku ok. 12500 m3. Powierzchnia sanitariatów ok. 150 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe i zabezpieczające, - roboty murarskie, - roboty tynkarskie, - roboty glazurnicze, - roboty posadzkarskie (terakota), - roboty malarskie, - wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, - wymiana ścianek, kabin i drzwi systemowych między kabinami w sanitariatach, - zabudowy grzejników. 2. Roboty sanitarne: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody w budynku, - wymiana urządzeń w sanitariatach, - wymiana osprzętu w sanitariatach (lustra, dozowniki do mydła, suszarki, pojemniki na papier, kosze na śmieci), - wykonanie prób ciśnieniowych, - wykonanie robót towarzyszących poinstalacyjnych (zamurowanie bruzd) 3. Roboty elektryczne: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - roboty elektryczne polegające na przesunięciu gniazdek i montażu opraw oświetleniowych, - podłączenie urządzeń sanitarnych do instalacji elektrycznej, - zamontowanie wentylatorów łazienkowych, - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych i oświetlenia, - roboty towarzyszące. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 10 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 10 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w szczególności prace związane z wykonaniem: a) 5 osób do wykonywania robót ogólnobudowlanych, w tym (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy): 2 tynkarzy, 3 glazurników, b) 2 osoby do wykonywania robót elektrycznych (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy), c) 3 osoby do wykonywania robót sanitarnych (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanej umowy o pracę w terminach określonych w ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji monitoringu wizyjnego w Domu Studenta nr 6
Dodano: 2024-07-15 - Remont instalacji kanalizacji w budynku Przedszkola Nr 1 przy ul. Bednarskiej w Karczewie
Dodano: 2024-06-24 - Rozbudowa kompleksu kontroli klimatu dla fenotypowania roślin uprawnych w budynku nr 37 - Instytutu Biologii/Klimat-IB - etap I i II
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-04 - Wyposażenie sali gimnastycznej przy P.S.P. w Wysokim Kole
Dodano: 2023-11-30 - Scalenie układu zasilania elektroenergetycznego w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
Dodano: 2023-11-17 - Remont pomieszczenia nr 310 w budynku Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania.
Dodano: 2023-10-09 - Remont węzła CO wraz z pomieszczeniem w budynku BRPO w Warszawie przy Alei Solidarności 77
Dodano: 2023-09-28