Przetargi.pl
Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256314515
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    Aleksandry Ogińskiej 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 256314515
    REGON: 711582606
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część 1: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, systemu awaryjnego zasilania w energię elektryczną oraz systemu klimatyzacyjnego budynku Urzędu Gminy w Suchożebrach – w formule zaprojektuj i wybuduj. 2 Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: a. Specyfikacji Warunków Zamówieniab. Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) zał. nr 11 do SWZ c. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ), stanowiących załącznik nr 13 do SWZ, d. Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.3 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej: a) 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) z wyłączeniem paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesięcy;b) 10 letniej gwarancji i rękojmi na panele fotowoltaiczne oraz inwertery 4 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót oraz do przekazania wyników Zamawiającemu.5 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób niezbędnych do użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu przez Inwestora zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego1. Część 2: Wykonanie windy dla niepełnosprawnych przed budynkiem Urzędu Gminy w Suchożebrach, przy ulicy A. Ogińskiej 11.2 Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: a. Specyfikacji Warunków Zamówieniab. Projekcie budowlanym – zał. nr 12 do SWZc. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , stanowiących załącznik nr 13 do SWZ, d. Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.3 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej: a) 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) z wyłączeniem paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów (dotyczy części 1) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesięcy;b) 10 letniej gwarancji i rękojmi na panele fotowoltaiczne oraz inwertery (dotyczy części 1).4 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót oraz do przekazania wyników Zamawiającemu.5 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób niezbędnych do użytkowania obiektu i przeprowadzenia odbioru obiektu przez Inwestora zgodnie z art. 54-57 Prawa Budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2 Ustala się wadium w wysokości:Dla części 1: 5 000,00 zł (słownie: Pięć tysięcy i 00/100 zł);Dla części 2: 10 000,00 zł (słownie: Dziesięć tysięcy i 00/100 zł).3 Wykonawca wnosi wadium:- w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Suchożebry nr 69 9221 0000 0130 0215 2000 0030, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn.: Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE GIK.271.1.2024 Część ….”- w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2022.2080 t.j.).4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.5 Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:- musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji,- musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji,- musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,- musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).6 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być przekazane zamawiającemu jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7 Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniezamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, żeDla części 1:posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (Dwieście tysięcy 00/100 zł).Dla części 2:posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 zł (Czterysta tysięcy 00/100 zł).d) zdolności technicznej lub zawodowej;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:d.1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:Dla części 1:- co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 35 kW.Dla części 2:- co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę szybu windowego i montaż dźwigu osobowego, o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł (Pięćset tysięcy 00/100 zł).d.2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:Dla części 1:- min. 1 osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychwydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.).Dla części 2:- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz- min. 1 osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.).Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach