Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
ul. Karola Miarki 9 9
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
REGON: 27157086500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji wodnej w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie, przy ul. Krakowskiej 30 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia - Wymiana instalacji wodnej w Gimnazjum nr2 w Mikołowie, przy ul. Krakowskiej 30, polegająca na wykonaniu częściowej wymiany instalacji wodnej obejmującej wymianę głównych poziomów zasilajacych i pionów hydrantowych.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w przedmiarze robót (dodatek nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią dodatek nr 5 do SIWZ.
3. Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać na bieżąco porządek oraz przynajmniej 1 raz dziennie po zakończeniu robót uprzątnąć dojścia oraz korytarze w granicach prowadzonego remontu.
4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób aby w godzinach 7.00 - 15.00 nie odcinać dopływu wody do węzłów sanitarnych i kuchennych.
5. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów , ul. Krakowska 30 - budynek gimnazjum.
6. Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich oraz uporządkować po ukończeniu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane w § 9 SIWZ dokumenty i zawarte w nich informacje (zgodnie z wymogami formalnymi zawartymi w niniejszej SIWZ).
3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie łącznie przez Wykonawców warunków dotyczących potencjału technicznego i kadrowego, kwalifikacji i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot)
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot)
3. aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot)
4. min. 1 kopia uprawnienia budowlanego o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych dla kierownika robót wraz z kopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień otwarcia ofert
5. min. 2 kopie referencji z wykonanych robót instalacyjnych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i charakterem robót, robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie docieplenia elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Kopernika 6 w Pszczynie
Dodano: 2016-04-06 - Wykonanie docieplenia budynków przy ul. 3 Maja 118-120 i ul. 3 Maja 122-126 w Chorzowie
Dodano: 2016-03-17 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej, zlokalizowanego przy ulicy Jana Ludygi 2 w Piekarach Śląskich.
Dodano: 2015-07-27 - Wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego przy ul. 3 Maja 128 w Chorzowie
Dodano: 2015-07-23 - Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Strażackiej 7 w Mysłowicach.
Dodano: 2015-06-30 - TERMOMODERNIZACJA ŚCIAN BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W CZAŃCU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZACYMI - DOKOŃCZENIE ROBÓT
Dodano: 2015-06-16 - Modernizacja elewacji i dachu budynku na obiekcie przy ul. Pokoju w Chorzowie
Dodano: 2015-06-02 - Docieplenie elewacji wejściowej szkoły podstawowej nr 34 w Katowicach, przy ul. Zielonogórskiej 3.
Dodano: 2015-05-15 - Modernizacja elewacji i dachu budynku na obiekcie przy ul. Pokoju w Chorzowie
Dodano: 2015-05-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej poprzez kompleksową termomodernizację Urzędu Miejskiego w Kaletach przy ul. Żwirki i Wigury 2
Dodano: 2015-04-30