Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 75815 Koszalin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 943 409 196
- Data zamieszczenia: 2017-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Połczyńska 24
75815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3409106, 3409107, fax. 943 409 196
REGON: 15394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych w budynkach położonych na terenie Koszalina - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje wymianę instalacji elektrycznych w 18 zamieszkałych lokalach mieszkalnych: ul. Bałtycka 24/4, ul. Dzieci Wrzesińskich 34/1, ul. Jana z Kolna 28/10, ul. Kazimierza Wielkiego 2/6, ul. Krakusa i Wandy 26/3, ul. Lutyków 23/5, ul. Morska 90/4, ul. Piłsudskiego 26/3, ul. Pionierów 11/19, ul. Podgórna 26/40, ul. Podgórna 26/84, ul. Podgórna 30/46, ul. Sienkiewicza 2/2, ul. Słowackiego 3/13, ul. Spółdzielcza 27/2, ul. Szeroka 15/4, ul. Traugutta 10/2, ul. Wojska Polskiego 6/2A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.5. Wraz z OFERTĄ powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. IDW (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego), 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z pózn. zm.) – dowód wniesienia wadium - wymagany jest oryginał dokumentu. 6) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej zobowiązany będzie do złożenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Nie złożenie w wyznaczonym terminie lub sporządzenie kosztorysu niezgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ (np. złożenie kosztorysu uproszczonego lub sporządzonego z pominięciem poszczególnych pozycji kosztorysowych) będzie podstawą do odrzucenia oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Instalacja odgromowa.
Dodano: 2020-08-17 - Remont urządzeń stacji transformatorowej i modernizacja rozdzielnicy nn-0,4kV na terenie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
Dodano: 2020-06-10 - Roboty remontowe budynku nr 13 przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu. Znak postępowania 673/2019.
Dodano: 2019-07-25 - Roboty budowlane polegające na usunięciu kolizji z siecią SN-15 kV na działce nr 28/7 obręb Mokrawica, gmina Kamień Pomorski (skablowanie linii napowietrznej na terenie Stacji przeładunkowej odpadów w Mokrawicy)
Dodano: 2019-07-02 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-10-31 - Modernizacja sieci elektrycznej niskiego napięcia wraz z instalacją sieci strukturalnej w istniejącym budynku Nadleśnictwa Kliniska - Pucko 1.
Dodano: 2018-10-26 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-09-27 - Modernizacja sieci elektrycznej niskiego napięcia wraz z instalacją sieci strukturalnej w istniejącym budynku Nadleśnictwa Kliniska - Pucko 1.
Dodano: 2018-09-21 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-09-04 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-05-17