Przetargi.pl
Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży elektrycznej, które stanowią część zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie” według opracowanej dokumentacji technicznej i wydanej decyzji nr 85/2018 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę. UWAGA!!! Projekt budowlany zakłada wymianę istniejących kabli oświetleniowych – należy wycenić wymianę kabli oświetleniowych jedynie w zakresie od łącznika do lamp w poszczególnych pomieszczeniach do projektowanych lamp (nowe lokalizacje). Po zakończeniu robót bruzdy instalacyjne należy zaprawić na gładko (przeszpachlować) oraz pomalować farbą emulsyjną na kolor biały. Nie należy wyceniać remontu i malowania pozostałej części ścian i sufitów. W celu prawidłowej wyceny robót udostępniono przekroje budynku. UWAGA! Na korytarzach obecnie znajdują się kinkiety ścienne na wysokości około 3 m nad poziomem posadzki. Projekt techniczny zakłada umieszczenie lamp oświetleniowych na sufitach. Należy ująć w wycenie zasilenia lamp zgodnie z projektem technicznym. UWAGA! W pomieszczeniu sekretariatu na I piętrze znajdują się systemowy sufity podwieszane (60cm x 60 cm). Lampy w tym pomieszczeniu należy dostosować do sufitów podwieszanych. UWAGA! Na Sali konferencyjnej zaprojektowano 10 szt. lamp. Nie należy montować tych lamp. Należy natomiast wycenić wymianę istniejących żyrandoli (2 szt.) na nowe wg podanego wzoru (plik: Wzór żyrandola). Żyrandol o średnicy około 1 m i co najmniej 12 pkt świetlnych (żarówki LED o barwie światła 4000K – min. natężenie oświetlenia 532 lx). Przed montażem żyrandoli należy przedstawić zamawiającemu wzór żyrandola. Zdemontowane żyrandole z sali konferencyjnej należy zamontować na korytarzach w obrębie klatki schodowej, w żyrandolach wymienić żarówki na typu LED. Parametry wielkościowe i użytkowe opraw oświetleniowych zostały dobrane ze względu na zabytkowy charakter budynku Urzędu Miejskiego oraz zostały zatwierdzone decyzją Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie delegatura w Koszalinie decyzją 99.2018.K z dnia 15 lutego 2018 r. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać system monitoringu zużycia energii elektrycznej na poszczególnych obwodach sieci Urzędu Miejskiego w Darłowie. Ilość obwodów – łącznie 12 szt. (skrzynka zewnętrzna – 1 szt., piwnica – 1 szt., parter – 2 szt. zasilenie komputerów oraz 2 szt. oświetlenie i gniazda ogólne, I piętro – 2 szt. zasilenie komputerów oraz 2 szt. oświetlenie i gniazda ogólne, poddasze 1 szt. zasilanie komputerów, oraz 1 szt. oświetlenie i gniazda ogólne). System z wizualizacją zużycia energii w trybie rzeczywistym oraz w trybie zapisu danych pozwalający na analizę ilości i kosztów zużycia energii. Zadaniem systemu ma być wskazanie miejsc i punktów, których optymalizacja pozwoli na obniżenie bieżących kosztów i zaplanowanie wydatków. System prezentowany za pomocą panelu centralnego lub dedykowanego programu komputerowego (2 stanowiska). Komunikacja urządzeń monitorujących - wifi. Projekt budowlany zakłada wykonanie nowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. NIE NALEŻY WYCENIAĆ WYKONANIA INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ EWAKUACYJNEGO Instalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kW: - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji technicznej konstrukcji montażu paneli fotowoltaicznych do stropodachu Gimnazjum Miejskiego (płyty korytkowe); - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu technologicznego i wykonawczego całego systemu fotowoltaicznego danego producenta; - Należy opracować i wdrożyć informatyczny system zarządzania i wizualizacji energii uzyskanej z systemu fotowoltaicznego; - przejście kablem od ogniw fotowoltaicznych do rozdzielnicy TRF pod nawierzchnią asfaltową wykonać metodą bezwykopową – długość około 8 m. W przypadku, gdyby w dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych) realizowanego zadania wystąpiły materiały opisane znakami towarowymi, a nawet nazwami producentów, materiały te należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach i jakości wykonania. Ocena równoważności zastosowanych materiałów dokonana zostanie przez Zamawiającego po uzyskaniu opinii projektanta. Zamawiający dopuszcza również możliwość zamiany materiałów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnoszących się do dostarczenia materiałów służących ocenie równoważności. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych, polegające na pracach fizycznych, instalacyjnych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach