Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, ul. Młyńska 52
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 643 36 21 , fax. 87 643 36 21
- Data zamieszczenia: 2011-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Młyńska 52 52
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 87 643 36 21, fax. 87 643 36 21
REGON: 00069576900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.dt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Augustowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznych w budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Augustowie, ul. Młyńska52 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poradnia.dt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku 3C w tutejszym Domu.
Dodano: 2012-05-17 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. IV- nr sprawy: TT/DZ/3412/17/12
Dodano: 2012-02-21 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/6/12
Dodano: 2012-01-23 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/95/11
Dodano: 2011-12-07 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/91/11
Dodano: 2011-11-04 - Wykonanie robót remontowych w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. - nr sprawy: TT/DZ/3412/37/11
Dodano: 2011-05-25