Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2011-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. - nr sprawy: TT/DZ/3412/37/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: - Białystok, ul. Lipowa 20 m 8 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 1, - Białystok, ul. Tuwima 9 m 18 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 2, - Białystok, ul. Fabryczna 10/1 m 14 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 3, - Białystok, ul. Broniewskiego 15 m 44 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 4, - Białystok, ul. Dąbrowskiego 30A m 22 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 5, - Białystok, ul. Liniarskiego 5 m 9 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 6, - Białystok, ul. gen. J. Bema 64B m 35 - remont instalacji elektrycznej - zadanie nr 7. zgodnie z dokumentacją projektową (przedmiary robót) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 7 2. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wymaga się udzielenia: 1) zadanie nr 1,2,3,4,5,6 i 7 : co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku 3C w tutejszym Domu.
Dodano: 2012-05-17 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - cz. IV- nr sprawy: TT/DZ/3412/17/12
Dodano: 2012-02-21 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/6/12
Dodano: 2012-01-23 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/95/11
Dodano: 2011-12-07 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/91/11
Dodano: 2011-11-04 - Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Augustowie
Dodano: 2011-03-08