Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2016-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana instalacji elektrycznych, remontu klatki schodowej i remontu balkonów oraz zagospodarowanie terenu podwórza w formie zaprojektuj i wybuduj budynku przy ul. Kamionkowskiej 54 w Warszawie na terenie administrowanym, przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji elektrycznych, remont klatki schodowej i remont balkonów oraz zagospodarowanie terenu podwórza w formie zaprojektuj i wybuduj budynku przy ul. Kamionkowskiej 54 w Warszawie na terenie administrowanym, przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektowo-wykonawczą i harmonogramem. 3. Szczegółowy zakres robót i warunki ich wykonania określa: program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Zdjęcia oraz rysunki stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy. 6. Wykonawca, po zakończeniu robót budowlanych, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Informacja dotycząca zastosowania klauzul społecznych na podstawie art. 29 ust 4 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 5 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty w zakresie instalacji elektrycznych (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym), roboty remontowe i renowacyjne (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym) i roboty w zakresie zagospodarowania podwórza (czynności szczegółowe określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 9. 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 698 od km 47+691 do km 48+365 w m. Stara Kornica w zakresie budowy chodnika i Budowa oświetlenia drogowego w m. Stara Kornica na terenie gminy Stara Kornica, powiat. łosicki, woj. mazowieckie - nr postępowania 141/16
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika w ciągu ul. Puławskiej (droga woj. nr 731) od km 11+781 do km 12+202 na terenie miasta Warka, woj. mazowieckie - nr postępowania 142/16
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika łączącego ulicę Kolbego z ulicą Czarneckiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 721 poprzez budowę chodnika w ul. Boryszewskiej w Wiązownie i w ul. Żurawiej w Stefanówce na odc. od km 39+960 do km 41+967 - nr postępowania 140/16
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 694 na odcinku od km 3+409 do km 4+697 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Poręba - Kocęby na terenie gminy Brańszczyk, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie - nr postępowania 138/16
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wzdłuż ul. Głównej w miejscowości Rynia gm. Nieporęt - etap II
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Leoncin II półrocze 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 697 na odc. od km 17+675 do km 17+875 w m. Trzebucza w zakresie budowy zatok autobusowych na terenie gminy Grębków, pow. węgrowski, woj. mazowieckie - nr postępowania 137/16
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 697 na odc. od km 16+328 do km 16+513 w m. Trzebucza w zakresie budowy zatok autobusowych na terenie gminy Grębków, pow. węgrowski, woj. mazowieckie - nr postępowania 136/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika na ulicy 11 Listopada w Górze Kalwarii w Górze Kalwarii
Dodano: 2016-07-26