Zespół Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 59-170 Przemków, ul. Leśna Góra
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 320 666 , fax. 768 320 666
- Data zamieszczenia: 2020-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
ul. Leśna Góra 3
59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
tel. 768 320 666, fax. 768 320 666
REGON: 39103262300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsprzemkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie, ul. Leśna Góra 3, 59-170 Przemków – ETAP III. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Zakres prac obejmuje wymianę instalacji elektrycznej na parterze budynku Zespołu Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie, z uwzględnieniem oświetlenia zewnętrznego poprzez: montaż rozdzielnic zgodnie z wytycznymi projektu wykonawczego; demontaż starych opraw oświetleniowych; zabezpieczenie pomieszczeń objętych remontem i występującego tam wyposażenia; wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, łączniki oświetleniowe oraz wymianę oświetlenia, montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego); Zgodnie z projektem wykonawczym i SIWZ wykonawca ma zainstalować WLZ do wskazanych w przedmiarze rozdzielni na parterze oraz ma za zadanie doprowadzenie przewodów z WLZ 5 x 25 oraz 5 x 35 do rozdzielni na 1 i 2 piętrze oraz piwnicy budynku w celu uniknięcia ponownego bruzdowania i malowania ścian na parterze budynku w kolejnych etapach zgodnie z rysunkiem E-2 w projekcie wykonawczym. montaż instalacji alarmowej (dzwonkowej) – należy uwzględnić dwa dzwonki zgodnie z projektem na obszarze objętym przetargiem oraz podpięcie do sterowania dzwonków z obszarów nie objętych remontem; bruzdowanie istniejących już kabli monitoringu i kabli od wi-fi na obszarze objętym remontem instalacji elektrycznej; uzupełnienie tynków po bruzdowaniu; dwukrotne malowanie ścian i sufitów (kolorystyka do ustalenia w trakcie realizacji, zaleca się użycie farb zmywalnych I lub II klasa ścieralności); wywiezienie gruzu z terenu inwestycji oraz uprzątnięcie pomieszczeń objętych remontem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszelkich niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia. Zakres prac nie obejmuje Sali gimnastycznej i jej zapleczy w zakresie instalacji wewnętrznej, ale obejmuje oświetlenie zewnętrzne umiejscowione przy Sali gimnastycznej i jej zapleczach. Prace towarzyszące głównym robotom budowlanym jakie wystąpią przy realizacji robót to: urządzenia, utrzymanie i likwidacja placu budowy utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów działania ochronne zgodne z BHP utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi przewóz materiałów do ich wykorzystania usuwanie z budowy odpadów nie zawierających substancji szkodliwych oraz usuwanie nieczystości wynikających z robót wykonywanych przez wykonawcę. nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie Uwaga: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, projekt wykonawczy i projekt budowlany stanowiące załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2) Wadium – zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy Pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020 poz. 299) 5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zespołu Szkół w Przemkowie prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Przemkowie – nr rachunku 37 86530004 0000 0000 0228 0011 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony w zamkniętej, opisanej kopercie do oferty, kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.5 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 9) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: - wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, - łączną cenę ofertową brutto, - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, - oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) oświadczenia stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp)-jeżeli dotyczy. d) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli; f) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu; g) szczegółowy kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Sali widowiskowej w Wojcieszowie – technologia sceniczna
Dodano: 2023-12-27 - Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
Dodano: 2023-12-18 - Energooszczędne oświetlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi Kłodzkiej
Dodano: 2023-10-26 - „Przebudowa centrum aktywności dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi w Koźlicach”
Dodano: 2023-10-10 - Realizacja OZE w obiektach miejskich
Dodano: 2023-10-06 - Modernizacja oświetlenia wewnętrznego z zastosowaniem innowacyjnych technologii w budynkach jednostek oświatowych Powiatu Zgorzeleckiego
Dodano: 2023-10-05 - Bezpieczny pieszy - doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej na terenie Gminy Jerzmanowa.
Dodano: 2023-09-18 - Przebudowa Sali widowiskowej w Wojcieszowie – technologia sceniczna
Dodano: 2023-09-08 - Bezpieczny pieszy - doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej na terenie Gminy Jerzmanowa.
Dodano: 2023-08-18 - Wymiana słupów oświetleniowych wraz z montażem energooszczędnych opraw ledowych w miejscowości Wojcieszów
Dodano: 2023-05-30