Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, Stanisława Staszica 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
    Stanisława Staszica 3
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    REGON: 000192962
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsptwardogora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Remont instalacji elektrycznej zasilającej budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w TwardogórzeProjektowane instalacje to:- Instalacje oświetlenia podstawowego.- Przeniesienie instalacji oświetlenia awaryjnego.- Zasilanie rozdzielni oraz wymiana i dobudowa rozdzielni elektrycznych.- Instalacja CCTV, SSWIN, instalacja dzwonkowaSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna – załącznik nr 8a do SWZGwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji opisowej i rysunkowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania szkoły, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.Zadanie nr 2: Wymiana stolarki budowlanej w korytarzach budynku szkoły wraz z niezbędnymi robotami budowlanymiOPIS ROBÓTDemontaż drzwi i okien wewnętrznych do pomieszczeń, które znajdują się w obudowie ścian korytarza wewnętrznego i dwóch klatek schodowych budynku szkoły, na 4 kondygnacjach użytkowych. Razem do demontażu wytypowano 31 szt. drzwi jednoskrzydłowych, oraz 3 szt. drzwi dwuskrzydłowych i jedne drzwi ze ścianką drewnianą oraz 5 okien wewnętrznych i jedne drzwiczki rewizyjne. Razem 35 szt. drzwi oraz 5 okien i drzwiczki rewizyjne na poddaszu. Drzwi 2 skrzydłowe to drzwi do auli oraz drzwi do korytarza w kierunku Sali gimnastycznej na parterze budynku. 4 szt. okien wewnętrznych do sanitariatów na I i II piętrze oraz jedno wewnętrzne oddzielające korytarz do Sali gimnastycznej od zachodniej klatki schodowej. Wszystkie drzwi i okna po demontażu zostaną, w ramach zadania, usunięte z terenu szkoły 1 utylizowane. Założono transport materiałów z rozbiórki na odległość do 5 km oraz utylizację w uprawnionym punkcie odbioru odpadów budowlanych. Montaż nowych drzwi i okien. Wszystkie nowe drzwi i okna będą wymieniane wg zasady — sztuka za sztuką. Za wyjątkiem:- drzwi do auli na poddaszu — dwuskrzydłowe 120/200 ( 100 + 20)- drzwi do korytarza Sali gimnastycznej — dwuskrzydłowe 120/200 ( 100 + 20 )- drzwi do kotłowni i WC na parterze — 80/200- drzwi do korytarza na poddaszu — klatka zachodnia — 100/200 — w nowym otworze ściany,- drzwi na zaplecze sceny na poddaszu — 80/200Ponadto, zamontowane zostaną nowe drzwi, których w tej chwili nie ma, do pomieszczenia koło biblioteki 100/200.Wszystkie drzwi są w klasie Eis 30. Drzwi otwierane na zewnątrz pomieszczeń — do korytarzamuszą posiadać zamozamykacze. Drzwi będą wykonane i zamontowane z regulowaną ościeżnicą na grubość muru oraz opaskami maskującymi.Wszystkie okna będą w klasie El 30. Montaż drzwi nastąpi po robotach budowlanych z przygotowaniem otworu ściennego na montaż, w tym dostosowaniem istniejących progów do montażu drzwi. Roboty te zostały opisane poniżej. Roboty przygotowawcze muszą być koordynowane z dostawcą i montażystą stolarki budowlanej.Standard nowych drzwi — Eis 30 z samozamykaczami, pełne, płycinowe oraz z odpornością mechaniczną dedykowaną dla budynków użyteczności publicznej. Dodatkowo drzwi powinnyposiadać min. jeden zamek patentowy, a do wybranych pomieszczeń 2 zamki patentowe. Drzwi i okna musza posiadać izolacyjność akustyczną wymaganą dla budynków szkolnych. Wszystkie drzwi muszą się otwierać do kąta min. 90 stopni, a grubość skrzydła i klamka niemogą pomniejszać szerokości przejścia w świetle ościeżnicy. Kolorystyka drzwi — do uzgodnienia z Inwestorem.OPIS ROBÓT REMONTOWYCH NIEZBĘDNYCH DO MONTAŻU STOLARKI.Roboty budowlane remontowe w związku z wymiana drzwi i okien wewnętrznych w korytarzach budynku szkoły. Planuje się następujący zakres robót:Roboty rozbiórkowe.Roboty dotyczą okładzin ścian na powierzchni minimalnej, niezbędnej oraz przygotowania otworów drzwiowych i okiennych do montażu stolarki. Ponadto, zakres robót obejmuje wykucie otworu pod nowe drzwi do pomieszczenia na I piętrze. Wszystkie materiały z rozbiórki zostaną, w ramach zadania, usunięte z terenu szkoły i utylizowane. Założono transport materiałów z rozbiórki na odległość do 5 km oraz utylizację w uprawnionym punkcie odbioru odpadów budowlanych.Roboty murarskie.Należy przygotować otwory pod montaż stolarki, co do potrzebnych gabarytów i standardów. W zakres robót wchodzą także przebudowy i zamurowania oraz osadzenie nowych nadproży w wytypowanych miejscach. Należy zamurować część otworu okiennego w korytarzu koło kotłowni. Należy wymurować ściankę na poddaszu — klatka zachodnia, z przesunięciem ścianki o ok. I m w korytarz, pod montaż nowych drzwi na poddasze.Roboty tynkarskie.W związku z montażem nowej stolarki należy uzupełnić tynki w kontakcie z przerabianymi otworami w ścianach oraz uzupełnić tynki na nowych nadprożach i po robotach murarskich. Tynki II kategorii cementowo- wapienne.Roboty malarskie.Zakres robót obejmuje:- przygotowanie nawierzchni do malowania - gruntowanie i szpachlowanie wszystkich ścianna powierzchni niezbędnej w obrębie robót montażowych. - wykonanie gładzi szpachlowych 1 warstwowych- malowanie nawierzchni ścian farbami emulsyjnymi 2 krotne w korytarzach na powierzchni,jak opisano powyżej.Kolorystyka malowania oraz rodzaj materiałów malarskich wg uzgodnień z Inwestorem.Roboty wykończeniowe.Uzupełnienie glazury w pomieszczeniach wc i okładzin ściennych po montażu stolarki. Ponadto należy przygotować progi w wejściach do pomieszczeń do zamontowania drzwi. Roboty będą koordynowane z wykonawcą montażu stolarki budowlanej przez przedstawicielaInwestora.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna – załącznik nr 8b do SWZGwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji opisowej i rysunkowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania szkoły, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące) dla zadania nr 1 oraz 2 000,00 PLN (dwa tysiące) dla zadania nr 2, w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy, nr 96 9584 1047 2005 0500 0215 0003 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania oraz nr zadania3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z rozdz. XI SIWZ2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dla zadania nr 1: przynajmniej 1 zadania obejmujące swym zakresem remont lub przebudowę lub budowę instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 100 000.00 PLN brutto dla zadania nr 2: przynajmniej 1 zadania obejmujące swym zakresem montaż stolarki budowlanej (okiennej lub drzwiowej) o wartości co najmniej 200 000.00 PLN bruttob) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą do dysponowania):– dla zadania nr 1: kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeńc) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. a tiret pierwsze lub drugie powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach