Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, Ul. Gen. Andersa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 842 67 49 , fax. 59 842 67 56
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku
Ul. Gen. Andersa 4
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 842 67 49, fax. 59 842 67 56
REGON: 22158003770000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobkislupsk.mojbip.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 - opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Nazwa zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 - opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja. 3. Numer referencyjny: ZŻM.03.2018, którym opatrzone jest niniejsze postępowanie. Zaleca się, aby Wykonawcy porozumiewając się z Zmawiającym powoływali się na wskazany nr referencyjny. 4. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 w Słupsku wraz ze wszystkimi czynnościami umożliwiającymi i mającymi na celu wykonanie remontu elektrycznych instalacji wewnętrznych, oświetleniowej i gniazd wtykowych, w pomieszczeniach parteru 1.24, 1.33 i I piętra. W ciągach komunikacyjnych oraz w pomieszczeniach gdzie przebywają dzieci wykonać oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne. W pomieszczeniach Żłobka wykonać sygnalizację pożaru. Zamontować centralę sygnalizacji pożarowej, która będzie zabezpieczała wszystkie pomieszczenia żłobka, ponadto należy wykonać instalację domofonową, kasety zgłoszeniowe zamontować w pomieszczeniach, a elektrozamki i przyciski przywoławcze przy drzwiach wejściowych (ustalenie z dyrekcją Zespołu Żłobków Miejskich). Instalacje telefoniczne pozostają bez zmian - należy je wkuć w tynk. Po robotach instalacyjnych należy wykonać malowanie pomieszczeń. Szczegółowy zakres robót określa PFU, STWiOR oraz zapisy siwz.5. Wspólny Słownik Zamówień: 71.32.10.00-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych; 45.31.21.00-8 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych; 45.31.22.00-9 - Instalowanie alarmów włamaniowych; 45.31.12.00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45.44.21.00-8 - Roboty malarskie; Zamówienie obejmuje:- wykonanie remontu elektrycznych instalacji wewnętrznych, oświetleniowej i gniazd wtykowych w pomieszczeniach parteru 1.24, 1.33 i I piętra wraz z jej badaniami,- wykonanie w ciągach komunikacyjnych oraz w pomieszczeniach gdzie przebywają dzieci oświetlenie awaryjne,- wykonanie instalacji domofonowej od wejścia głównego do pomieszczeń I piętra i pomieszczeniach parteru 1.24, 1.33 oraz montaż kompletnego osprzętu i wykonanie na I piętrze i pomieszczeniach parteru 1.24, 1.33 wraz z jej uruchomieniem,- wykonanie sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach żłobka,- wykonanie instalacji domofonowej, kaset zgłoszeniowych, które zamontować w pomieszczeniach, elektrozamki i przyciski przywoławcze przy drzwiach wejściowych (lokalizacja do ustalenia z dyrekcją Zespołu Żłobków Miejskich),- wykonanie malowania pomieszczeń po wymianie instalacji,- wykonanie projektu wykonawczego sygnalizacji pożaru, - wykonanie projektu wykonawczego instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtykowych oraz oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego,- wykonanie wg opracowanego projektu robót budowlano-montażowych instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtykowych oraz oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, a także instalacji sygnalizacji pożaru i domofonów,- wykonanie (po zakończeniu robót budowlano-montażowych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z przedmiotów badań i sprawdzeń stosownych protokołów6. Nazwy własne, które występują w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji projektowej określają wyłącznie wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń i można zastąpić je materiałami lub urządzeniami równoważnymi o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści siwz. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym - Załącznik nr 9 do SIWZ, opracowaną przez siebie dokumentacją techniczną zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.8. Opracowanie i sprawdzenie projektu należy powierzyć osobom posiadającym uprawnienia projektowe - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego.9. Organizacja pracy na placu budowy winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót.10. Materiały budowlane użyte do realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Prawo Budowlane oraz wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty w tym świadectwa dopuszczenia PZH dla odpowiednich materiałów.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem zamówienia na roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wartość wadium wynosi: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). a) Wadium wniesione w pieniądzu winno zostać uznane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) Wadium w innej formie niż pieniądz – należy oryginał załączyć do oferty. Beneficjentem wadium jest Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku – nr 54 1140 2118 0000 2197 9000 1004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, w tym m.in.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Także Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia. c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegającej na wykonaniu instalacji elektrycznych, sygnalizacji pożaru i włamania, o wartości min. 150.000,00 zł, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania; d) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymaga się, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi : - kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia, lub elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP w eksploatacji do 1kV, - projektantem branży elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia projektowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązane podmiotu do udostępnienia swoich zasobów w celu realizacji zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa instalacji elektrycznej w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku
Dodano: 2023-06-26 - MODERNIZACJA INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH W ZAKRESIE WYMIANY PANELI GAZOWO-ELEKTRYCZNYCH W SALACH CHORYCH W ZWIĄZKU z COVID-19
Dodano: 2022-09-14 - MODERNIZACJA INSTALACJI GAZÓW MEDYCZNYCH W ZAKRESIE WYMIANY PANELI GAZOWO-ELEKTRYCZNYCH W SALACH CHORYCH W ZWIĄZKU z COVID-19
Dodano: - CRZP/187/2020/AZP Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w 2021 roku
Dodano: 2021-02-04 - CRZP/187/2020/AZP Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w 2021 roku
Dodano: 2020-12-10 - „Wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna”
Dodano: 2020-09-01 - Wykonanie indywidualnego opomiarowania odbiorców energii elektrycznej w Porcie Gdańsk
Dodano: 2020-08-28 - Wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna.
Dodano: 2019-09-19 - Wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna.
Dodano: 2019-08-12 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
Dodano: 2019-05-08