Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym klas IV-VI Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zambrowie.

Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego w Zambrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Marii Konopnickiej 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 271 44 68 , fax. 086 271 44 68
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego w Zambrowie
    ul. Marii Konopnickiej 13 13
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 086 271 44 68, fax. 086 271 44 68
    REGON: 45008850300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4zambrow.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa - organizacyjna (samorządowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym klas IV-VI Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zambrowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym klas IV-VI Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zambrowie. 2) Zakres prac: a) roboty budowlane: - roboty remontowe zostaną przeprowadzone w części dydaktycznej - salach lekcyjnych, pomieszczeniach administracyjnych, części komunikacyjnej (korytarze i biegi schodowe), w pomieszczeniach gospodarczych oraz części mieszkalnej budynku szkoły. - zakres prac remontowych obejmuje: zabezpieczenie podłóg folią polietylenową, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów emulsją gruntującą, wymianę części stolarki drzwiowej na nową, wykonanie gładzi szpachlowej w niektórych pomieszczeniach, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania poprzez szpachlowanie ubytków i nierówności, w pomieszczeniach księgowości i sekretariatu wymianę istniejących posadzek na posadzki z gresu, rozebranie okładziny ścian w niektórych salach lekcyjnych z płyty pilśniowej, rozebranie istniejącej boazerii drewnianej na korytarzach, przygotowanie podłoża pod wykonanie i wykonanie lamperii ścian na korytarzach oraz biegach schodowych tynkiem żywicznym, montaż ochron narożników ościeży drzwi sal lekcyjnych kątownikiem z tworzyw sztucznych, malowanie farbą olejną listew przypodłogowych, malowanie lamperii ścian w pomieszczeniach sal lekcyjnych i korytarzach na poziomie piwnic, malowanie farbami olejnymi krat i balustrad, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, wykonanie okładziny płytkami glazurowanymi części powierzchni ścian w pomieszczeniach gabinetu medycyny i księgowości przy znajdujących się tam umywalkach, uprzątnięcie i wywiezienie gruzu i odpadów po wykonanych robotach, b) roboty elektryczne: - roboty w zakresie instalacji elektrycznych zostaną przeprowadzone w części dydaktycznej -salach lekcyjnych, pomieszczeniach administracyjnych, części komunikacyjnej, w pomieszczeniach gospodarczych oraz części mieszkalnej budynku szkoły. - zakres prac remontowych obejmuje wymianę lub wykonanie: wewnętrznych linii zasilających, tablic elektrycznych, instalacji oświetleniowych, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji siły, połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń, instalacji sieci komputerowej, instalacji sieci czujników ruchu, instalacji sieci kamer, instalacji głośnikowej, 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną oraz przedmiarem robót. Prace które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet jeśli zostały pominięte w przedmiarze robót. 4. Wykonawca powinien dokonać we własnym zakresie wizji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert w wysokości 18 000,00 PLN 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu - na rachunek bankowy Zamawiającego nr 96 8775 0009 0010 0101 0256 0006 z dopiskiem Wymiana Instalacji elektrycznej - wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U Nr 109,poz 1158, z póż.zm.) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; - potwierdzenie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę, ofertę uważa się za zabezpieczoną kwotą wadium, gdy została zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. - potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art.45 ust.6 Ustawy pzp- w formie oryginału dołączonego do oferty. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości, w formie lub formach oraz w terminie, określonych w niniejszej SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiajacy zwróci, zażąda ponownego wniesienia , zatrzyma wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// sp4.zambrow.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach