Przetargi.pl
Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
  • Data zamieszczenia: 2011-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
    REGON: 00057068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Systemu Kontroli Dostępu. Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) wytyczenie trasy, 2) koszt materiałów, 3) dostarczenie materiałów, 4) układanie przewodów, 5) montaż osprzętu instalacyjnego, 6) wykonanie przepustów w ścianach i stropach, 7) wykonanie inwentaryzacji przebiegu tras kablowych, 8) przeprowadzenie prób i konserwowanie urządzeń w okresie gwarancji, 9) instalacja centrali alarmowej wraz z osprzętem, 10) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej, 11) dostarczenie książki przeglądów i konserwacji. 2. Wykonanie Systemu Automatycznej Sygnalizacji Pożaru. Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) wytyczenie trasy, 2) koszt materiałów, 3) dostarczenie materiałów, 4) ułożenie rur ochronnych i kanałów elektroinstalacyjnych, 5) ułożenie przewodów zasilających, 6) ułożenie przewodów sygnałowych, 7) montaż gniazd pod czujki dymu, 8) montaż czujników dymu, 9) montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych, 10) montaż centrali sygnalizacji pożaru, 11) dostarczenie i instalacja oprogramowania, 12) uruchomienie systemu, 13) wykonanie przepustów w ścianach i stropach, 14) wykonanie inwentaryzacji przebiegu tras kablowych, 15) przeprowadzenie prób i konserwowanie urządzeń w okresie gwarancji, 16) instalacja centrali sygnalizacji pożaru wraz z osprzętem, 17) integracja z systemem dozoru technicznego i sterowania, 18) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej, 19) dostarczenie książki przeglądów i konserwacji. Szczegółowy zakres robót określony został w: 1) dokumentacji projektowej - system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Ełku ul. Małeckich 4 oraz w specyfikacjach technicznych wykonanie i odbioru robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Elektroniczne DAMIR s.c. w Olsztynie, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) decyzji pozwolenia na budowę nr 204/20011 r. z dnia 07 czerwca 2011 r. wydanej przez Starostę Ełckiego. 3) pozwoleniu Nr 108/11 z dnia 21 kwietnia 2011 r. wydanym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, nr rachunku: 55 1130 1059 0017 3382 9520 0003. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 138, kopię załączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ww. ustawy, winny one zawierać szczególności określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę Wykonawcy i Zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania ww. wezwania. 5. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5. 6. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę, iż odrzuci ofertę zabezpieczoną wadium w formie gwarancji z klauzulą zawierającą w treści wymóg, aby żądanie zapłaty zostało przekazywane za pośrednictwem banku, który prowadzi rachunek zamawiającego oraz potwierdzenia, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach