Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej i remont toalet wraz z wymianą systemu ogrzewania w PP NR 2 w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 856 05 99 , fax. 74 856 05 16
  • Data zamieszczenia: 2023-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 74 856 05 99, fax. 74 856 05 16
    REGON: 890718372
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej i remont toalet wraz z wymianą systemu ogrzewania w PP NR 2 w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej, remont toalet i pomieszczenia kotłowni oraz zmiana źródła ciepła z węzła cieplnego na kotłownię gazową w Publicznym Przedszkolu Nr 2 w Strzegomiu przy ul. A. Mickiewicza 2a w Strzegomiu.Publiczne Przedszkole nr 2 znajduje się na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1020/4, obręb 021906_4.0001, Krzyżowa Góra Nr 1.2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:• roboty rozbiórkowe i demontażowe, • demontaż istniejącego węzła cieplnego, • demontaż istniejącego kotła gazowego (w sposób umożliwiający jego ponowny montaż) oraz przewiezienie (z załadunkiem i rozładunkiem) urządzenia w nowe miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Strzegomia,• demontaż i przebudowę istniejącej instalacji gazowej z gazomierzem zabudowanym w pomieszczeniu piwnicznym,• utylizację zdemontowanych urządzeń, instalacji, • remont istniejącej kotłowni obejmujący m.in.: wymianę tynków na tynki renowacyjne i cementowo-wapienne, malowanie, wyrównanie posadzki, ułożenie płytek typu gress o minimalnych wymiarach 30x30, wymianę drzwi oraz wymianę umywalki, - dostawa i montaż pojemników na mydło w płynie – 1szt., - dostawa i montaż uchwytów na ręczniki papierowe – 1 szt., w pomieszczeniu kotłowni wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz SWZ. Dodatkowo po wykonaniu instalacji w pomieszczeniach piwnicy należy przewidzieć uzupełnienie tynków po robotach związanych z montażem instalacji. Należy również przewidzieć uszczelnienie przejścia przez dach. Ponadto z uwagi na to, że na etapie projektowania nie było możliwości sprawdzenia przebiegu kanału technicznego, który prawdopodobnie występuje w pomieszczeniu piwnic należy przewidzieć wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem i przykryciem kanałów technicznych oraz uzupełnieniem okładzin podłogowych - wymiary po trasie instalacji wodnej.• remont 4 łazienek dla dzieci obejmujący m.in.: wymianę ceramicznego pokrycia podłóg i ścian, płytki ścienne o wymiarach min. 20x30cm, kolor biały, matowy, płytki podłogowe o minimalnych wymiarach 30x30cm (kolor do uzgodnienia z użytkownikiem), wyrównanie tynków, malowanie, wykonanie przyściennej zabudowy instalacji sanitarnej z płyt g-k na ruszcie stalowym, wymianę ceramiki i armatury sanitarnej dostosowanej dla dzieci przedszkolnych, wykonanie dodatkowego brodzika, montaż drzwiczek systemowych z laminatu kompaktowego HPL do stanowisk WC dla dzieci (drzwiczki do stanowisk WC o wymiarach w świetle min. 70cm, wysokość skrzydła 1200mm z 10cm prześwitem nad posadzką), kolorystyka materiałów do uzgodnienia z Zamawiającym, montaż luster wbudowanych w płytki, • zmianę technologii kotłowni na gazową obejmującą m.in.: wykonanie/przebudowę instalacji gazowej, zakup i montaż kotła jednofunkcyjnego (cele grzewcze i wytwarzanie c.w.u.) kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, przebudowa instalacji gazowej, wymiana źródła ciepła z węzła cieplnego współpracującego z kotłem gazowym na kotłownię gazową, instalacje związane z zabudową kotła gazowego, roboty elektryczne i remont pomieszczeń w wymaganym zakresie po zmianie systemu ogrzewania,• dostawę dodatkowego wyposażenie toalet: - dostawa i montaż uchwytów na papier toaletowy – 8szt.,- dostawa i montaż pojemników na mydło w płynie – 16szt., - dostawa i montaż uchwytów na ręczniki papierowe – 4szt., - dostawa koszy na śmieci – 4szt.,• wymianę instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej oraz montaż cyrkulacji c.w.u, • wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej,• montaż zlewu, • wykonanie wygrzewu antybakteryjnego instalacji wody ciepłej i cyrkulacji c.w.u.,• na instalacji c.w.u. montaż zaworu termostatycznego zabezpieczającego przed poparzeniem wodą użytkową – ograniczenie temperatury do 55°C oraz lokalnie w toaletach dla dzieci montaż zaworów termostatycznych do c.w.u ograniczających temperaturę wody ciepłej max. do 40°C,• włączenie układu wody grzewczej przygotowującej c.w.u. do zestawu podłączeniowego przy kotle, • zabezpieczenie układu od strony c.w.u.,• wykonanie instalacji przeciwpożarowej,• wykonanie i wpięcie instalacji hydrantowej z zaworami hydrantowymi, oznakowanie, wyposażenie w gaśnice proszkowe 6kg – 5szt.• przebudowę przyłącza wodociągowego,• wymianę parapetów wewnętrznych na granitowe w pomieszczeniach toalet, • wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, • tablice rozdzielcze, zasilanie projektowanych rozdzielnic, • wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siły,• wymianę opraw oświetleniowych,• wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,• wykonanie oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),• wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, • wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu na zewnątrz przy wejściu głównym do budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami, • instalacja komputerowa,• instalacja uziemiająca,• przygotowanie podłoża pod malowanie wraz z zeskrobaniem łuszczącej się farby, wyrównanie powierzchni przez szpachlowanie we wszystkich pomieszczeniach po wymianie instalacji sanitarnej i elektrycznej) - całe pomieszczenia (ściany i sufity), powierzchnia ścian: ok 1745m2, powierzchnia sufitów: ok. 610m2,• uzupełnienia tynków (w tym tynku mozaikowego) i malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeniach po wymianie instalacji sanitarnej i elektrycznej - całe pomieszczenia (ściany i sufity), • uzupełnienie ubytków pokrycia podłóg o pow. do 30m2 związanych z zaprojektowanymi pracami instalacyjnymi,• wymianę drzwi (wypełnienie stanowi płyta wiórowa otworowa) - 8szt. drzwi „80” i 1 szt. drzwi „70” (pom1/02), wszystkie otwory domierzać na budowie, kolor do uzgodnienia z użytkownikiem dopasowany do istniejącej stolarki,• wymianę 64 szt. kratek wentylacyjnych,• remont podłogi na 1 piętrze na sali gimnastycznej o powierzchni ok. 70m2: zerwanie starego parkietu i listew przypodłogowych, frezowanie posadzki z pozostałości kleju, zagruntowanie podłoża, warstwa wyrównawcza grubości ok 20-25mm, ułożenie paneli winylowych w klasie min. 33 na podkładzie (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem), montaż listew przypodłogowych.• Zamawiający rezygnuje z zakupu i montażu osłon kaloryferów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach