Przetargi.pl
wymiana instalacji elektrycznej (I etap) wraz z robotami budowlanymi przyziemia w budynku Zespołu Szkół Nr 12 im. Olimpijczyków Polskich przy ul. Siennickiej 15 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana instalacji elektrycznej (I etap) wraz z robotami budowlanymi przyziemia w budynku Zespołu Szkół Nr 12 im. Olimpijczyków Polskich przy ul. Siennickiej 15 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej (I etap) wraz z robotami budowlanymi przyziemia w budynku Zespołu Szkół Nr 12 im. Olimpijczyków Polskich przy ul. Siennickiej 15 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej, oświetlenia, instalacji lokalnej sieci teletechnicznej, wraz z robotami budowlanymi i instalacyjnymi przyziemia budynku szkoły (etap I). Orientacyjny zakres robót: roboty elektryczne: - demontaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej oraz niskoprądowej przyziemia, - demontaż instalacji WLZ oraz tablic rozdzielczych, - demontaż i ponowny montaż rozdzielni głównej budynku, - montaż instalacji WLZ przyziemia oraz tablic rozdzielczych, - montaż opraw oświetleniowych, - instalacje wyrównawcze, - montaż instalacji niskoprądowych, teletechnicznych, telefonicznych, monitoringu oraz dzwonkowej przyziemia. roboty budowlane: - demontaż boazerii w bibliotece, w wejściu do szkoły i na klatkach schodowych do parteru, - rozebranie konstrukcji stalowych w szatniach uczniowskich - rozebranie ścianek działowych w bibliotece i na korytarzu z wykuciem ościeżnic, - wykonanie tynków uzupełniających w remontowanych pomieszczeniach, - wykonanie ścianek oraz obudowa płytami GK instalacji c.o. i gazowych na korytarzu i w remontowanych pomieszczeniach, - malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi - sufity i ściany powyżej lamperii, - malowanie lamperii farbami olejnymi matowymi w korytarzu, - wykonanie lamperii klatek schodowych z tynku mozaikowego, - wykonanie osłon grzejników w wejściu do szkoły; montaż listew odbojowych i narożników ochronnych na ścianach, - układanie podłóg z płytek gres w bibliotece oraz uzupełnienie brakujących płytek lastryko i gres na podłogach w remontowanych pomieszczeniach i na schodach wejściowych, roboty instalacyjne, sanitarne: - demontaż rur instalacji gazowej, - demontaż i ponowny montaż grzejników. 2. Zakres robót określają: - dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,- zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach