Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
REGON: 00059286800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przyłączem, instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, węzła cieplnego oraz towarzyszące roboty budowlane w Miejskim Przedszkolu Nr 11 przy ul. Bielskiej 26/1 w Płocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przyłączem, instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, węzła cieplnego oraz towarzyszące roboty budowlane w Miejskim Przedszkolu Nr 11 przy ul. Bielskiej 26/1 w Płocku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 1 zamówienie w branży sanitarnej polegające na wykonaniu lub remoncie wewnętrznych instalacji sanitarnych - o wartości brutto nie niższej niż 500.000,00zł lub - 2 zamówienia w branży sanitarnej polegające na wykonaniu lub remoncie wewnętrznych instalacji sanitarnych - o łącznej wartości brutto nie niższej niż 500.000,00zł 3.2.dysponują pracownikami: 1) posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej , b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, i posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /dających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/. 2) posiadającymi ważne grupy kwalifikacyjne w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji, sieci i urządzeń elektroenergetycznych D+ E do 1KV - min. 1 osoba. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Zał. Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz że są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Zał. Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłącza wodno-kanalizacyjne oraz roboty uzupełniające wodno-kanalizacyjne zewnętrzne i wewnętrzne w budynkach własności Gminy Otwock
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana kanalizacji deszczowej w podwórzu przy budynku przy ul. Skwer Wyszyńskiego 3.
Dodano: 2016-07-05 - Remont węzła cieplnego w budynku E Kancelarii Sejmu przy ul. Wiejskiej 4/6/8 w Warszawie
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w ramach zadania 43 106 Nowa Dęba Bojanów
Dodano: 2016-06-15 - SVA Jarosław: Wykonanie kotłowni olejowej wraz z instalacją solarną i olejową w ramach zadania 43 106 Nowa Dęba Bojanów
Dodano: 2016-06-03 - Budowa indywidualnego węzła cieplnego w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych
Dodano: 2016-05-24 - Rewitalizacja wnętrz w zakresie wykonania prac sanitarnych, instalacyjnych i budowlanych w budynku pałacowym Instytutu Matematycznego PAN przy ul. Parkowej 1, gmina Stęszew, 02-061 Będlewo
Dodano: 2016-05-06 - Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kwiatowej 24 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Dodano: 2016-04-05 - KZB Jarosław: Wykonanie robót sanitarnych wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji, c.o. i c.t. w ramach zadania 43 106 Nowa Dęba -Bojanów.
Dodano: 2016-04-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Bodzanów, Chodkowo, Chodkowo - Działki w ramach zadania pn.: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów
Dodano: 2016-03-02