Przetargi.pl
PRACE Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - SPRZĄTANIE PASÓW DROGOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Mazowiecka 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7753679, 7753258 , fax. 022 7753679
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Mazowiecka 10 10
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7753679, 7753258, fax. 022 7753679
    REGON: 01327010000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - SPRZĄTANIE PASÓW DROGOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace porządkowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg, w tym: - prace związane z utrzymaniem czystości ulic na terenie miast i wsi powiatu Nowodworskiego (ręczne uprzątnięcie piasku na ulicach w obszarach zabudowanych, Stanowiącego pozostałość po prowadzeniu akcji zimowej oraz jego wywiezienie, okresowe zamiatanie ulic szczotkami mechanicznymi, okresowe grabienie i uprzątnięcie liści z terenu pasa zieleni, chodnika i jezdni, okresowe usunięcie wyrastających chwastów i trawy z chodników i krawężników), - uprzątanie terenu pasa drogowego (zbieranie śmieci w postaci puszek, butelek, papierów oraz innych nieczystości) wraz z wywiezieniem na miejsce utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 900.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ww prawa oraz pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj; -uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, -których przedmiotem działalności jest wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, -posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować co najmniej: zamiatarką oraz samochodem dostawczym. -znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł. -przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 2 do oferty), 1.3 . wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, (załącznik nr 3 do oferty), 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załączniki nr 4 i nr 5 do oferty), Uwaga - w przypadku braku załączników nr 4 i 5 Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń o niezaleganiu z w/w płatnościami. 1.5 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł, lub oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy (załącznik nr 6 do oferty). 1.6 zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 7 do oferty ) 1.7 dowód wniesienia wadium. (załącznik nr 8 do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl www.bip.nowodworski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach