Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Mazowiecka 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7753679, 7753258 , fax. 022 7753679
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Mazowiecka 10 10
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7753679, 7753258, fax. 022 7753679
REGON: 01327010000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACE Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - SPRZĄTANIE PASÓW DROGOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace porządkowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg, w tym: - prace związane z utrzymaniem czystości ulic na terenie miast i wsi powiatu Nowodworskiego (ręczne uprzątnięcie piasku na ulicach w obszarach zabudowanych, Stanowiącego pozostałość po prowadzeniu akcji zimowej oraz jego wywiezienie, okresowe zamiatanie ulic szczotkami mechanicznymi, okresowe grabienie i uprzątnięcie liści z terenu pasa zieleni, chodnika i jezdni, okresowe usunięcie wyrastających chwastów i trawy z chodników i krawężników), - uprzątanie terenu pasa drogowego (zbieranie śmieci w postaci puszek, butelek, papierów oraz innych nieczystości) wraz z wywiezieniem na miejsce utylizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 900.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ww prawa oraz pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj; -uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, -których przedmiotem działalności jest wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, -posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować co najmniej: zamiatarką oraz samochodem dostawczym. -znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł. -przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 2 do oferty), 1.3 . wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, (załącznik nr 3 do oferty), 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załączniki nr 4 i nr 5 do oferty), Uwaga - w przypadku braku załączników nr 4 i 5 Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń o niezaleganiu z w/w płatnościami. 1.5 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł, lub oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy (załącznik nr 6 do oferty). 1.6 zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 7 do oferty ) 1.7 dowód wniesienia wadium. (załącznik nr 8 do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl www.bip.nowodworski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Trzykrotne czyszczenie nawierzchni z asfaltu porowatego tzw. cicha nawierzchnia ul. Żółkiewskiego (wiadukt) w ciągu drogi krajowej Nr 9 na odcinku pomiędzy ul. Energetyków, a ul. Gołębiowską w Radomiu w latach 2016-2017
Dodano: 2016-03-03 - Usługi sprzątania ulic, usługi odśnieżania oraz usługi utrzymania terenów zielonych
Dodano: 2016-02-16 - utrzymanie czystości ulic w Grójcu w 2016 roku
Dodano: 2015-12-10 - Oczyszczanie chodników z nakładów ziemi, przerostów trawy i z psich odchodów na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy,
Dodano: 2015-07-14 - utrzymanie czystości ulic w Grójcu w 2015 roku
Dodano: 2014-12-04 - Utrzymanie czystości na terenie Gminy Wołomin.
Dodano: 2014-02-21 - Usługi sprzątania ulic, usługi odśnieżania oraz usługi utrzymania terenów zielonych
Dodano: 2014-02-13 - utrzymanie czystości ulic w Grójcu w 2014 roku
Dodano: 2013-11-25 - Wykonanie prac porządkowych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania ulic, chodników, schodów i parkingów w sezonie letnim 2013 r.
Dodano: 2013-05-14 - Letnie oczyszczanie utwardzonych gróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Raszyn
Dodano: 2013-04-04