Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zaspołu Szkół nr 5, przy ul. Jankowskiego 2 w Rudzie Śląskiej

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zaspołu Szkół nr 5, przy ul. Jankowskiego 2 w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół nr 5 przy ul. Jankowskiego 2 w Rudzie Śląskiej. Zakres zadania obejmuje: 1) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 2)modernizacja kotłowni na paliwo gazowe, 3) roboty towarzyszące. 1. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (materiały równoważne) przez co należy rozumieć uzyskanie parametrów technicznych, oraz eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Złożenie oferty równoważnej w zakresie materiałów nie może spowodować konieczności zmiany przyjętej w dokumentacji technologii. 2. Uznaje się za równoważne urządzenia, grzejniki, rury, które spełniają poniższe warunki: a) są z materiałów podanych w dokumentacji projektowej, b) umożliwiają uzyskanie efektów wynikających z obliczeń w dokumentacji projektowej, c) nie powodują konieczności zmiany przyjętej technologii w dokumentacji, d) mają wymiary umożliwiające zabudowę w miejscach i w sposób przewidziany w projekcie, e) spełniają normy bezpieczeństwa, f) posiadają niezbędne dopuszczenia do stosowania. 3. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 4. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w razie ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie (łącznie z podatkiem VAT)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach