Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 087 5628456 , fax. 087 5628438
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach
ul. Noniewicza 10 10
16-400 Suwałki
tel. 087 5628456, fax. 087 5628438
REGON: 20002650700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http: www.pwsz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodnej p.poż. w budynku PWSZ w Suwałkach przy ulicy Noniewicza 10 - segment A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana instalacji c.o. - demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania w całym segmencie A. - montaż rurażu - piony i gałązki z rur stalowych czarnych o średnicy 15, 20, 25 i 32 mm o łącznej długości około 1350 mb. - montaż grzejników stalowych dwupłytowych - 175 kompletów - montaż zaworów termostatycznych - 175 kompletów - wykonanie innych robót objętych przedmiarem inwestora Wymiana instalacji wodnej p.poż. - demontaż starej instalacji - montaż rurażu instalacji z rur stalowych czarnych o średnicy 80, 65 i 50 mm w ilości około 50 mb. - montaż szafek hydrantowych wraz z zaworami hydrantowymi w ilości 10 sztuk. - wykonanie innych robót objętych przedmiarem inwestora - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: 5 000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.08.2009r. o godz. 10:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109,poz. 11 58 z późn. zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w banku PEKAO S.A.-nr 67 1240 5211 1111 0000 4926 8016 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 213, w siedzibie zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d. Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - przynajmniej dwóch robót budowlanych, polegających na wykonaniu, remoncie lub modernizacji instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania lub instalacji przeciwpożarowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością na Załączniku nr 5. 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w.w. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 11 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4, 3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - przynajmniej dwóch robót budowlanych, wskazanych w punkcie 9.1. wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie - Załącznik nr 5 . 4.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. . 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 6.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu czynności: Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika podobnych robót od minimum 5 lat. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: kopie uprawnień budowlanych uprawniających wskazaną osobę do prowadzenia robót stanowiących przedmiot zamówienia wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 8.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, odnoszące się do osób wskazanych, odpowiednio do formy organizacyjnej wykonawcy, w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: www.pwsz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej oraz likwidacja źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Łubniany - branża instalacyjna
Dodano: 2012-05-07 - Modernizacja systemu zasilania w energię cieplną budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Leśmierzu nr 23/27 poprzez budowę kotłowni olejowej
Dodano: 2010-08-18 - Modernizacja budynku szkolnego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Warlubiu
Dodano: 2010-05-26 - Zespół szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wejherowie ul. Bukowa 1 84-200 Wejherowo woj pomorskie
Dodano: 2009-06-05