Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2009/2010 - II postępowanie

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3272027 , fax. 034 3272111
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22 22
    97-540 Gidle
    tel. 034 3272027, fax. 034 3272111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2009/2010 - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Gidle w roku szkolnym 2009/2010. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i z powrotem do dwóch placówek oświatowych, tj. Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Pławnie, ul. Przedborska 4 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Gidlach, ul. Szkolna 7 w dni nauki szkolne w okresie od 01.09.2009r. do 25.06.2010r. Usługa realizowana jednym autokarem. Szczegółowy zakres zawiera wykaz tras dowozu stanowiący załącznik nr 2 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o przepisy ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.) oraz posiadają licencję uprawniającą do transportu osób na terenie kraju, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
    2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
    a) dysponują co najmniej 2 pojazdami dopuszczonymi do ruchu drogowego (sprawnymi technicznie), z liczbą miejsc siedzących min. 35;
    b) dysponują min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia autobusów.
    c) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (ukazania się ogłoszenia w BZP), co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół w ciągu całego roku szklonego.
    3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 100.000,00zł.
    4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., tj. nie zalegają z podatkami i opłatami na ubezpieczenia społeczne
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia - niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
    1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
    4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - licencja uprawniająca do transportu osób na terenie kraju (obowiązująca przez cały okres realizacji zamówienia).
    5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.
    6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
    7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prawa jazdy uprawniające do kierowania autobusami.
    9) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 1) i pkt 2), pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz zawierające co najmniej:
    - wskazanie postępowania, którego dotyczy;
    - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby;
    - wskazanie ustanowionego Wykonawcy-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach