Przetargi.pl
Wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta F. D. Roosevelta 36 w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta F. D. Roosevelta 36 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta F. D. Roosevelta nr 36 w Inowrocławiu, zgodnie z projektem budowlanym zmienionym aneksem, załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Budynek Urzędu Miasta Inowrocławia jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków. 2. W zakres robót wchodzi: 1) demontaż stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, rolet okiennych i krat okiennych; 2) wymiana (z wyjątkiem przeznaczonej do renowacji) w budynku głównym ratusza istniejącej stolarki okiennej drewnianej (172 szt.) na nową, z drewna sosnowego klejonego trójwarstwowo, wykonanej na wzór istniejącej stolarki; montaż wewnętrznych parapetów drewnianych; 3) renowacja w budynku głównym ratusza części istniejącej stolarki okiennej drewnianej (11 szt.), w tym: demontaż skrzydeł okiennych, ościeży i parapetów, okuć, klamek tafli szklanych, wstępne oczyszczenie elementów drewnianych, uzupełnienie ubytków, wstępne szlifowanie, uzupełnienie nierówności, szlifowanie, oczyszczenie elementów stalowych, gruntowanie i malowanie stolarki drewnianej, szklenie; 4) wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej (22 szt.) w części dobudowanej ratusza na stolarkę PCV, z profili min. 5-komorowych, montaż wewnętrznych parapetów PCV; 5) renowacja w budynku głównym ratusza części rolet okiennych wraz z kasetami i mechanizmami rolowymi. 3.Zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykonał ostrożnie demontaż, wywiózł materiały rozbiórkowe do utylizacji; 2) dokonał pomiaru stolarki okiennej przed rozpoczęciem jej produkcji; 3) w czasie trwania robót zabezpieczył pomieszczenia folią; 4) wykonywał p przedmiot zamówienia zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym; 5) udzielił na przedmiot zamówienia 60-miesięcznej rękojmi za wady i 60-miesiecznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta Inowrocławia PKO BP O/Inowrocław, nr 29 1020 1505 0000 0102 0076 3060. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 5. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach