Przetargi.pl
Wymiana i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Karpacz

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.karpacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Karpacz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymiana obecnie zamontowanych na terenie Gminy Karpacz opraw oświetlenia ulicznego na oprawy LED w ilości 1.119 szt. 2. Wymiana istniejących skorodowanych słupów wraz z wysięgnikami i osprzętem, bez zmiany ich obecnej lokalizacji na terenie Gminy Karpacz w ilości 233 sztuk. Przeniesienie instalacji zasilającej ozdoby świąteczne na nowo montowane słupy, w tym gniazdek hermetycznych na wysokości 4 m od poziomu gruntu, odpornych na promienie UV, przewodów zasilających, bezpieczników oraz uchwytów na ozdoby świąteczne. 3. Wymiana istniejących zużytych szafek oświetleniowych z przystosowaniem do zasilania opraw LED, bez zmiany ich lokalizacji na terenie Gminy Karpacz w ilości 4 szt. 4. Wymiana uszkodzonych odcinków kabli zasilających we wskazanej lokalizacji na terenie Gminy Karpacz o szacunkowej długości ok. 90 mb. 5. Budowa oświetlenia (słupy ocynkowane, wysięgniki, linia kablowa, oprawy LED) zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją budowlaną i posiadanymi zezwoleniami. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości i parametrów świetlnych opraw uwzględnionych w projektach budowlanych pod warunkiem zachowania właściwego według norm poziomu natężenia oświetlenia na drogach objętych projektami. Zamawiający każdorazowo musi wyrazić zgodę na taką zmianę. 6. Budowa oświetlenia (słupy ocynkowane, wysięgniki, linia kablowa, oprawy LED) zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją budowlaną, wymagającą dokonania zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości i parametrów świetlnych opraw uwzględnionych w projektach budowlanych pod warunkiem zachowania właściwego według norm poziomu natężenia oświetlenia na drogach objętych projektami. Zamawiający każdorazowo musi wyrazić zgodę na taką zmianę. 7. Budowa i uzupełnienie oświetlenia, dla której Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji i uzyskania stosownych decyzji w trybie zaprojektuj i wybuduj. 8. W przypadku awarii/uszkodzenia wymienionego oświetlenia LED Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany oprawy w terminie 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez Podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Zachodnim WBK S.A. I/O Karpacz Nr 45 1090 1926 0000 0001 0094 8582, z adnotacją: „wadium na wymianę i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Karpacz”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu Zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach