Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 26-060 Chęciny, Czerwona Góra
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 465 240 , fax. 413465567
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Czerwona Góra 10
26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
tel. 413 465 240, fax. 413465567
REGON: 29621300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana hydrantu pożarowego w sąsiedztwie kotłowni wraz z częściową wymianą sieci zewnętrznej na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :Wymiana hydrantu pożarowego w sąsiedztwie kotłowni wraz z częściową wymianą sieci zewnętrznej na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez Zamawiającego. Przedmiot umowy obejmuje: Wymiana hydrantu pożarowego wraz z częściową wymianą sieci zewnętrznej oraz robotami towarzyszącymi; -Zgłoszenie zakończenia robót wraz z dokonaniem wszelkich odbiorów. -W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - opracowania wymaganych materiałów celem uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń oraz innych niezbędnych dokumentów do właściwych organów lub instytucji, -przedstawienia koncepcji realizacji robót i ich skróconego zakresu rzeczowego do zaakceptowania przez Zamawiającego, -zrealizowania robót w oparciu o ustalenia po wytyczeniu robót w terenie przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, -wykonania inwentaryzacji stanu istniejącego, -sporządzenia stosownej dokumentacji powykonawczej (w tym powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej) i przekazania jej Inwestorowi. - sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i zgłoszenia zmian w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej -sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej ( również w formie cyfrowej formacie PDF i DWG) -uzyskania mapowych podkładów geodezyjnych, umożliwiających realizację zadania, Zorganizowania placu budowy i wykonania inwestycji zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i wszystkimi obowiązującymi wymaganiami w taki sposób, aby nie dezorganizować bieżącego funkcjonowania Szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny czy zasoby umożliwią należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów, które określają w szczególności: 2.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 2.4 czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ma obowiązek przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów (§ 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.(Dz. U. z 2016 poz 1126)): 3.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.4.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3.5.oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3.6.oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3.7.oświadczenia podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 3.8.oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 3.9.oświadczenia podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 3, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów”.
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap IV z podziałem na części
Dodano: 2024-06-29 - „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
Dodano: 2024-06-28 - Wymiana kabin natryskowych i brodzików
Dodano: 2024-06-25 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Dzierzgów, Bałków i Chycza” dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Jurków wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury towarzyszącej, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-06-21