Przetargi.pl
Wymiana hydrantów nadziemnych na terenie Gminy Choroszcz.

Zakład Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-070 Choroszcz, ul. Sienkiewicza 25A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7191108 , fax. 85 7191108
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji w Choroszczy Spółka z o.o.
    ul. Sienkiewicza 25A 25A
    16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
    tel. 85 7191108, fax. 85 7191108
    REGON: 05035018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec-choroszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana hydrantów nadziemnych na terenie Gminy Choroszcz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie wymiany hydratów usytuowanych w miejscach oraz w zakresie wskazanym w SIWZ - tabela z adresem i położeniem geograficznym, tj. łącznie wymiana 57 hydrantów o średnicy 80 mm. Część z nich znajduje się w pasie dróg powiatowych. Hydranty nadziemne i podziemne zapewnia Zamawiający, a jeżeli wystąpi taka potrzeba (każdorazowo potwierdzona przez Inspektora Nadzoru) również skrzynki hydrantowe do hydrantów podziemnych, zasuwy kołnierzowe fi 80 mm, obudowy zasuw, króćce żeliwne kołnierzowe fi 80 mm. Zapewnienie wszystkich innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną (tj. np. śruby, uszczelki, kruszywo do obsypania hydrantu itd.) leży po stronie Wykonawcy. Zakres robót obejmował będzie: roboty przygotowawcze (opracowanie organizacji ruchu, uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót) i zabezpieczające (zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas prowadzenia robót oraz zabezpieczenie miejsce prowadzenia robót pod względem bhp oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób trzecich), roboty ziemne (wykop wraz z szalowaniem, z odpowiednie zagęszczenie podłoża po zasypaniu wykopów) demontaż istniejących hydrantów zewnętrznych, montaż nowych hydrantów zewnętrznych, prace porządkowe i roboty odtworzeniowe (w tym odtworzenie nawierzchni, chodników, trawników, itp.). Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas budowy kanalizacji sanitarnej z przyłączami w pasie drogowym dróg powiatowych, gminnych i dróg wewnętrznych. Wykonawca ma obowiązek po odkopaniu każdego z hydrantów i odpowiadającej mu zasuwy powiadomić o tym fakcie przedstawiciela inwestora - Inspektora Nadzoru w celu sprawdzenia działania zasuwy i podjęcia decyzji o ewentualnej jej wymianie. Zapewnienie zasuwy leży po stronie Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niesprawności zasuwy po wymianie hydrantu - w przypadku niepowiadomienia Zamawiającego o odkopaniu jej w celu oceny jej stanu technicznego - koszty ponownych prac związanych z jej wymianą leżą po stronie Wykonawcy. Po wymianie hydrantu, przed zasypaniem wykopu należy powiadomić przedstawiciela inwestora - Inspektora Nadzoru w celu kontroli poprawności działania oraz skuteczności odwodnienia. Po zakończeniu zadania Wykonawca na własny koszt przeprowadza badanie szczelności a dokumentację przekazuje Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zec-choroszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach