Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Złotniki Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii Zadanie nr 3: Rozbudowa sieci wodociągowej w kolonii Tryczówka, kolonia Dorożki, kolonia Pańki

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Złotniki Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii Zadanie nr 3: Rozbudowa sieci wodociągowej w kolonii Tryczówka, kolonia Dorożki, kolonia Pańki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz pompowni ścieków we wsi Złotniki, zlokalizowanej na działkach nr geod. 348, 396, 340, 294, 341/2, obręb geod. Złotniki, gm. Juchnowiec Kościelny, Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w drodze gminnej w Księżynie-Kolonii - działka nr geod. 75, obręb geod. Księżyno-Kolonia, gm. Juchnowiec Kościelny, Zadanie nr 3: Rozbudowa sieci wodociągowej gminnej na działkach nr geod. 32, 36, 70, 150, 385, 442, 399, 393, 456 - obręb geod. Tryczówka, dz. nr geod. 263, 288, 289/1, 289/2 - obręb geod. Dorożki i na dz. nr geod. 227 - obręb geod. Pańki, gm. Juchnowiec Kościelny. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1: a) budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm od istniejącego wodociągu tj. od węzła nr 6 do węzła nr 9 wraz z montażem zasuw i hydrantów HP5 i HP6; b) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC ? 200 mm wraz z przykanalikami (przyłączami) z rur PVC ? 160 mm oraz montażem studni rewizyjnych i studzienek inspekcyjnych; c) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE ? 110 mm; d) budowę pompowni ścieków nr P5 (o Dw2500) - sz. 1 o następujących parametrach: obliczeniowy punkt pracy 6,50 i 9,00 m sł.w., docelowo Qśr.d. = 52,5 m3/d, w początkowym okresie pracy pompowni Qśr.d.=2,63 m3/d, parametry hydrauliczne: 7,37 l/s i 16/6 m sł.w.; e) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej przepompownię ścieków w energię elektryczną, f) wykonanie rozruchu przepompowni ścieków, g) wykonanie kamerowania nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej; zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez PW BANCERTUS Jacek Banaszewski ul. Jutrzenki 3, 15-157, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 2: a) budowę odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 347 m, od studni nr 4/1 do studni nr 4/14, zlokalizowanej w drodze gminnej w Księżynie-Kolonii: - wykonanie kanału sanitarnego ? 200 mm z rur PVC kl. S SDR 34, długości 347 m, - montaż studni rewizyjnych PE o średnicy ? 1 000 mm - szt. 5 i studni inspekcyjnych PE o średnicy ? 600 mm - szt. 8, - montaż dodatkowej studni rewizyjnej PE o średnicy 1 000 mm z pierścieniem odciążającym i włazem typu ciężkiego D400, oznaczonej nr 4/1, jako studnia istniejąca o rzędnej dna 140,25 m, - wykonanie kamerowania nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, b) budowę odgałęzień kanalizacji sanitarnej (przykanalików): 4/14-S, 4/11-S, 4/10-S, 4/8-S, 4/7-S, 4/5-S, 4/3-S, 4/2-S, 4/2-S: - wykonanie kanalizacji sanitarnej ? 160 mm z rur PVC kl. S o łącznej długości 58,00 m, - montaż studzienek inspekcyjnych ? 425 mm z rurą teleskopową i włazem żeliwnym - szt. 9, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych 15-014 Białystok ul. Sobieskiego 12, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 3: a) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm w kolonii Tryczówka, na odcinku od istniejącego wodociągu tj. od węzła z istniejącym hydrantem zlokalizowanym na wysokości działki nr geod. 231 do węzła H1 wraz z montażem hydrantu, b) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm w kolonii Tryczówka, na odcinku od istniejącego wodociągu tj. od węzła z istniejącym hydrantem zlokalizowanym na wysokości działki nr geod. 76 do węzła T3, c) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm w kolonii Tryczówka, na odcinku od węzła T3 do węzła H3 wraz z montażem hydrantu, d) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm w kolonii Tryczówka, na odcinku od węzła T3 do węzła H4 wraz z montażem hydrantu, e) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm w kolonii Tryczówka, na odcinku od istniejącego wodociągu tj. od węzła T4 do węzła T5 wraz z montażem hydrantu, f) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 90 mm w kolonii Tryczówka, na odcinku od istniejącego wodociągu tj. od węzła T5 i dalej do węzła H5 i H6 wraz z montażem hydrantów - szt. 2, g) budowę sieci wodociągowej z rur PE ? 110 mm w kolonii Dorożki i Pańki, na odcinku od istniejącego wodociągu tj. od węzła T6 do węzła H7 - H8 - H9 - H10 - H11 - H12 - H13 wraz z montażem hydrantów - szt. 7, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Firmę Handlowo - Usługowa TOM Tomasz Kozłowski ul. Wojska Polskiego 37A, 16-300 Augustów, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą - w 4 egz. oraz przygotuje operat powykonawczy - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte, a wynikające z powyższych ustaleń, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z zamawiającym. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz projektu budowlanego, co do jakości. Materiały wymienione w dokumentacji technicznej są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składane materiały, do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Zadanie nr 2 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Zadanie nr 3 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 19 października 2015 r. roku do godziny 1000. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach