Przetargi.pl
WYMIANA GRZEJNIKÓW WRAZ Z MONTAŻEM ZAWORÓW TERMOSTATYCZNYCH I AUTOMATYKĄ W BUDYNKU KPP W KOZIENICACH - nr postępowania 32/14

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA GRZEJNIKÓW WRAZ Z MONTAŻEM ZAWORÓW TERMOSTATYCZNYCH I AUTOMATYKĄ W BUDYNKU KPP W KOZIENICACH - nr postępowania 32/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych i automatyką w budynku KPP w Kozienicach. OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami), inwentaryzacja stanu istniejącego, Prawo budowlane, obowiązujące normy i przepisy. Zakres robót Roboty, których dotyczy zamówienie, w obiekcie czynnym, obejmują wszystkie czynności umożliwiające wykonanie i odbiór robót zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych; 2. Dostarczenie i montaż grzejników stalowych typu C22; 3. Montaż zaworów termostatycznych i zaworów na powrocie grzejników; 4. Wyrównanie, wyszpachlowanie oraz pomalowanie miejscowe ścian za grzejnikami; 5. Wyczyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną gałązek podłączeniowych; 6. Przekazanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.) Zamawiającemu Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych (w dwóch egz.) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy. SPOSÓB WYCENY OFERTY: Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w przedmiarze i STWiOR oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie z Ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami . Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty ( np. konieczność odsunięcia mebli przy grzejnikach oraz ponowne ich ustawienie na miejscu ) - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin i inwentaryzacji . Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zgodnie z przedmiarem, SIWZ jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. b) wykonania robót budowlanych c) przekazania pełnej dokumentacji powykonawczej (2 egz.) Zamawiającemu. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisem umownym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, roboty należy wykonywać w sposób nie utrudniający normalnej pracy w obiekcie. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI. Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, złożenia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy i usuwania wad w okresie rękojmi w wysokości 10% ceny brutto podanej w jego ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 801. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz treść dokumentu stanowiącego zabezpieczenie musi być zgodna z art. 151 prawa zamówień publicznych, czyli zamawiający wymaga, aby kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosiła 30% wysokości zabezpieczenia. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo i nieodwołalnie gwarantować zapłatę za zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z umowy w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. TREŚĆ DOKUMENTU GWARANCYJNEGO ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY PODLEGA AKCEPTACJI ZAMAWIAJĄCEGO. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami zgodnie z zasadami określonymi w art. 148 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. ZWROT ZABEZPIECZENIA : Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30 % wysokości zabezpieczenia. 3. Kwota, o której mowa w ust. 2, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach