Przetargi.pl
Wymiana fragmentu nawierzchni na Placu Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717789 , fax. 083 3717790
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717789, fax. 083 3717790
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana fragmentu nawierzchni na Placu Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana fragmentu nawierzchni na Placu Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim o następującym zakresie: 1. Ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej granitowej 8/11 na podsypce piaskowej ze złożeniem materiałów z rozbiórki w stosy - 434,1 m2 2. Wywiezienie kostki kamiennej granitowej uprzednio rozebranej samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km z ręcznym załadunkiem i rozładunkiem - 34,7 m3 3. Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 434,1 m2 4. Chodniki z płyt kamiennych granitowych szarych (jasnoszarych) ciętych o wymiarach 40x40 cm o grubości 6 cm z górną fakturą płomieniowaną, granit średnioziarnisty strzegomski, układanych na podsypce o grub. 3-4 cm z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0-4 mm uziarnienie ciągłe, spoiny wypełnione kruszywem kamiennym 0-4 mm - 267,1 m2 5. Nawierzchnia chodników z kostki kamiennej granitowej 4/6 cm łupano-ciętej szarej (jasnoszarej), granit średnioziarnisty strzegomski, na podsypce z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0-4 mm o uziarnieniu ciągłym, spoiny wypełnione kruszywem kamiennym 0-4 mm - 167,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającego, że przedmiot działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; b) posiadają wiedzą i doświadczenie - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jeden przedmiot zamówienia obejmujący roboty budowlane drogowe z zakresu budowy lub przebudowy dróg lub ulic o wartości robót brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej jak 100.000 zł (sto tysięcy złotych) Ocena spełnienia ww. warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonanie przynajmniej 1 roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę dróg lub ulic o wartości brutto (z pod. VAT) nie mniejszej niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych); c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie wykazu osób i podmiotów - dysponowanie przez wykonawcę osobami, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane; d) ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia. Ocena ww. warunku będzie dokonywana na podstawie posiadania przez wykonawcę opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót z zakresu przedmiotu zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Wykonawca winien umieścić w wykazie roboty drogowe z zakresu budowy lub przebudowy dróg lub ulic o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej jak 100.000 zł (sto tysięcy złotych); 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby lub dołączyć oświadczenie o posiadaniu wymaganych prawem uprawnień budowlanych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osopy, która będą pełnić samodzielną funkcję techniczną kierownika budowy tj. posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 5) Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach