Gmina Kazimierz Dolny ogłasza przetarg
- Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818810212 w. 28 , fax. 81 8810213
- Data zamieszczenia: 2016-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierz Dolny
ul. Senatorska 5 5
24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
tel. 818810212 w. 28, fax. 81 8810213
REGON: 43102007800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bochotnicy (dz. nr ewid.: 256 i 266/3) [ZP.271.2.2016] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie roboty budowlane polegającej na wykonaniu remontu nawierzchni placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bochotnicy (dz. nr ewid.: 256 i 266/3). 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona, w szczególności: a) roboty przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe; c) odwodnienie; d) rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów; e) koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; f) podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem; g) krawężniki betonowe; h) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej; i) krawężniki, chodniki (schody terenowe); j) roboty wykończeniowe; k) oznakowanie pionowe. 3. Wszystkie nazwy producentów, użyte w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej w szczególności w: przedmiarze i specyfikacji technicznej są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający za rozwiązania równoważne uważa rozwiązania o parametrach nie gorszych niż wymienione w dokumentacji technicznej, projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej 4. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania w odpowiednio przeznaczone do tego miejsca wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnego materiału, odpadów, śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych. 5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy, zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla uczestników ruchu drogowego. 7. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (przed podpisaniem umowy wyznaczy Kierownika budowy branży drogowej posiadającego uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej). 8. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 9. Wykonawca właściwie oznakuje i zabezpieczy plac budowy. 10. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 11. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 12. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 13. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 14. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej gwarancji na całość robót, licząc od daty odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagania wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie terenu przy Gminnym Centrum Kultury w Piotrkowie
Dodano: 2014-09-11 - Remont nawierzchni placów i schodów zewnętrznych przy budynku ZSG Łęczna usytuowanego przy ul. Bogdanowicza 9, 21-010 Łęczna. ZP. 272.4.4.2014
Dodano: 2014-04-16 - Wykonanie utwardzenia nawierzchni placu ronda ul. Rynek w Tomaszowie Lubelskim w 2014 roku
Dodano: 2014-02-20 - Remont opaski przeciwwilgociowej i wejść do budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu
Dodano: 2013-06-28 - Remont nawierzchni bitumicznej placu manewrowego na Obwodzie Drogowym w Woskrzenicach
Dodano: 2012-04-27 - Wykonanie remontu nawierzchni chodników przy budynkach Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie
Dodano: 2011-09-13 - Remont nawierzchni placu targowego na targowisku przy ul. B.Prusa.
Dodano: 2010-10-15 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej i brukowej na terenie bazy WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Bursaki 17
Dodano: 2010-09-10 - Wykonanie robót remontowych w Przedszkolu im. Adama Żeromskiego w Nałęczowie
Dodano: 2010-08-13 - Wykonanie robót remontowych w Przedszkolu im. Adama Żeromskiego w Nałęczowie
Dodano: 2010-07-28