Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku C-2 przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku C-2 przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku C-2 przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu. Zakres robót szczegółowo opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Prace będą wykonywane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Realizacja prac następować będzie w poniższych Etapach: ETAP I:  opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej w zakresie zasilania dźwigu osobowego na podstawie warunków przyłączenia z dnia 27.01.2017 podanych przez Dział Infrastruktury Technicznej PWr  opracowanie dokumentacji dźwigu w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy /określający wymiary kabiny, rodzaj drzwi, rodzaj wykończenia, oświetlenie , rodzaj przycisków, aparatura sterowa, wciągarka, ograniczniki prędkości, chwytacze kabiny, rodzaj lin, zderzaki, sposób podtrzymania zasilania itp./;  opracowanie projektu budowlanego (jeśli będzie wymagany),  uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji (w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana), zgłoszeń, opinii, zatwierdzeń oraz uzgodnień właściwych organów lub innych podmiotów,  wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy. ETAP II:  realizacja robót budowlanych wraz z dostawą i montażem urządzeń,  uzyskanie decyzji dopuszczającej do eksploatacji i rejestracja w UDT urządzeń dźwigowych po remoncie,  opracowanie dokumentacji powykonawczej,  pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udziela Zamawiającemu okresu gwarancji – min. 3 lata na urządzenie dźwigowe) oraz min.5 - lat na dokumentację projektową i roboty budowalne (okres gwarancji będzie oceniany w kryterium oceny ofert). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 16 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). Uwaga: W przypadku zaoferowania urządzenia dźwigowego, dla konserwacji którego wymagany jest tester, wykonawca dostarczy tester wraz z dokumentacją odbiorową. 2. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót uciążliwych. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych 7:30-15:30 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. 3.Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – Program Funkcjonalno-użytkowy, który zawiera następujące opracowania: Zał.3a – PFU, Zał.3b - Dokumentacja archiwalna, Zał.3c - Rysunek montażowy dźwigu, Zał. 3d - Dokumentacja fotograficzna. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem remontu, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Kontakt w sprawie wizji: p. Jarosław Wojtowicz – tel. 609 550 642, e-mail:jaroslaw.wojtowicz@pwr.edu.pl, kontakt w godzinach 9:00–11:00, wizja po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wys.: 3 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach