Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego na nowy na bazie istniejącego szybu i maszynowni w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie.

Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 266 35 11, 266 65 22 , fax. 0-12 266 91 54
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie
    ul. Zakopiańska 9 9
    30-418 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 266 35 11, 266 65 22, fax. 0-12 266 91 54
    REGON: 00004879700035
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ips.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego na nowy na bazie istniejącego szybu i maszynowni w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego na bazie istniejącego szybu i maszynowni nr inwentarzowy 640-62, nr ewidencyjny 3112009474 w budynku biurowym A przy ul. Zakopiańskiej 9 w Krakowie, na podstawie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót (załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Kosztorysu Ofertowego - Przedmiaru Robót (załącznik Nr 3 do SIWZ). Realizacja zamówienia obejmuje dostawę oraz wymianę dźwigu osobowego na nowy elektryczny z napędem regulowanym ze sprzężeniem zwrotnym pozostawiając prowadnice kabiny i przeciwwagi w tym: a)sporządzenie dokumentacji projektowo - montażowej b)zatwierdzenie dokumentacji projektowo - montażowej dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskanie niezbędnych dopuszczeń i certyfikatów, c)demontaż istniejących elementów dźwigu z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm i przepisów, d)usunięcie zdemontowanych zbędnych elementów dźwigu e)montaż urządzeń dźwigowych w szybie, maszynowni, kabinie i na przystankach, f)wykonanie pomiarów elektrycznych, g)udział w odbiorach, oraz ponoszenie kosztów odbiorów, h)obróbki na gotowo otworów drzwiowych po montażu nowych drzwi, i)uruchomienie windy do eksploatacji, udział w odbiorach Urzędu Dozoru Technicznego i przekazanie użytkownikowi. Miejsce wykonania zamówienia: Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi Oddział w Krakowie, ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, budynek A. a)Dane techniczne montowanego dźwigu : Dźwig osobowy: Udźwig - 800 kg / 10 osób Liczba przystanków - 10 Liczba drzwi przystankowych - 10 Wysokość podnoszenia - 30,2 m Prędkość - 1,0 m / s, płynnie regulowana falownikiem Sterowanie - zbiorcze góra - dół Drzwi przystankowe - automatyczne Drzwi kabinowe - automatyczne, płynnie regulowane falownikiem Demontaż: - istniejących elementów i urządzeń dźwigu osobowego podlegającego wymianie, pozostawiając prowadnice przeciwwagi i kabiny. b)Szczegółowe warunki wykonywania prac jak i użytych materiałów w załączniku Nr 5 (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (słownie trzytysiace złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W szczególności osoby te muszą posiadać: uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumenty równoważne oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) - dla osoby nadzorującej wykonanie robót elektrycznych. c)Posiadają uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. d)Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy), b)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą, b)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)zawiera błędy w obliczeniu ceny, g)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie poprawił omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a)Podpisana oferta przetargowa - wzór formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. b)Podpisane oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ, c)Uprawnienia do modernizacji dźwigów, wydane dla Wykonawcy przez Urząd Dozoru Technicznego, d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)Potwierdzenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności : uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumenty równoważne oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) - dla osoby nadzorującej wykonywanie robót elektrycznych. Zamawiający zaleca sporządzenie kosztorysu ofertowego według załączonego przedmiaru robót (załącznik Nr 3 do SIWZ). Zarówno brak  wyceny poszczególnych pozycji przedmiaru  jak i całkowity brak kosztorysu nie spowodują odrzucenia oferty, ze względu na jej niezgodność z SIWZ. Zamawiający odrzuci jednak ofertę wykonawcy w przypadku zmiany przez Wykonawcę w kosztorysie treści poszczególnych pozycji przedmiaru, jeśli dokonana przez Wykonawcę zmiana treści przedmiaru pozostaje w sprzeczności z zapisami SIWZ tj. Zwłaszcza w sytuacji, w której Wykonawca w miejsce przedstawionego w SIWZ rozwiązania zaproponuje inne nie równoważne rozwiązanie. Wykonawca, który nie sporządzi kosztorysu ofertowego lub nie wyceni poszczególnych pozycji poniesie jednak z tego tytułu podczas realizacji umowy ewentualne wszelkie negatywne konsekwencje związane z brakiem wyceny poszczególnych pozycji. Zamawiający zwłaszcza nie zapłaci za niewycenione roboty w sytuacji zgodnego z prawem ograniczenia zakresu robót w trakcie ich wykonywania (np. na podstawie art. 145 ustawy Pzp ). Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym, mowa w pkt. 1 d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 d zastępuje sie je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i Rękojmia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ips.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach