Przetargi.pl
Budowa trzyprzystankowej windy zewnętrznej z przewiązką wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją w dobudowie do południowej ściany szczytowej pawilonu C na dziedzińcu wewnętrznym Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, os. Na Skarpie 66

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 00063016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trzyprzystankowej windy zewnętrznej z przewiązką wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją w dobudowie do południowej ściany szczytowej pawilonu C na dziedzińcu wewnętrznym Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, os. Na Skarpie 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa trzyprzystankowej windy zewnętrznej z przewiązką wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją w dobudowie do południowej ściany szczytowej pawilonu C na dziedzińcu wewnętrznym Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, os. Na Skarpie 66. Urządzenie dźwigowe będzie wyposażone w niezbędne instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją i przeznaczone do przewozu wózków inwalidzkich, noszy, chorych na łóżkach. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. 4. Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania zgłoszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji dźwigu osobowego przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania w szczególności ustalonych przez UDT. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco przez inspektora nadzoru, poprzez wpis do dziennika budowy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Inwestorowi dokumentów potwierdzających utylizację materiałów z rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych. 12. Po podpisaniu umowy Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 13.Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia: - montaż dźwigu osobowego - min. 36 miesięcy - wykonanie instalacji elektrycznej - min. 60 miesięcy - wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz ogrzewania szybu windy - min. 60 miesięcy - wykonanie roboty budowlane i instalacyjne - min. 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, udokumentowanym protokołem odbiorczym składanym odpowiedniemu pracownikowi Szpitala w Dziale Technicznym. b) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okresu zgodnie z wymogami producenta urządzenia drzwiowego oraz wymagań UDT..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.100,00 PLN (słownie:trzynaście tysięcy sto złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. O/Kraków nr 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002. Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 3) Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium z odsetkami zaliczane jest na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu, stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą, nie zszywając go z nią. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt 6. 1. ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach