Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, Popiełuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34)3664337 , fax. (34)3664337
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Popiełuszki 4/6
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (34)3664337, fax. (34)3664337
REGON: 150309847
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dywanika asfaltobetonowego na jezdni ul. Jagiellońskiej na odcinku od ul. Orkana do wiaduktu kolejowego przy ul. Bór. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakres obejmuje między innymi: 1. Frezowania nawierzchni bitumicznej 2. Ułożenie nawierzchni bitumicznej 3. Wymiana cieku z klinkieru 4. Oznakowanie poziome 5. Regulacja uzbrojenia Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 84 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. 3.2. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) W zakresie zastosowania art. 29. ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności: operatora rozciełacza masy bitumicznej oraz operatora walca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. Inne wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.-Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę należy podpisać przez osoby (osobę) uprawioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert Załącznik nr 9; 2.PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp.-Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert; 3.DRUK OFERTA-Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 7; 4.KOSZTORYSY OFERTOWE-Należy przedłożyć kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej wraz z odrębnym wykazem czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, które powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert; 5.PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ-Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 6.ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW-Należy wypełnić, podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg, w technologii asfaltobetonu, z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Gliwickiej w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-06-05 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
Dodano: 2024-04-17 - Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2024.
Dodano: 2024-04-12 - Remonty chodników na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2024-04-11 - WYKONANIE NAWIERZCHNI JEZDNI ORAZ PARKINGU PRZY CENTRUM BAJKI W BIELSKU-BIAŁEJ
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Mierzęcice
Dodano: 2024-04-03 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu Kłobuckiego
Dodano: 2024-02-21 - Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp
Dodano: 2024-02-12