Przetargi.pl
Wymiana drzwi wejściowych do budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy u. Matejki 22/26 w Łodzi .

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 00000128700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi wejściowych do budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy u. Matejki 22/26 w Łodzi .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych do budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi z rozsuwanych na otwierane manualnie wraz z dostosowaniem stref wejściowych do nowego układu. Zakres prac: - Wymiana istniejących ścianek aluminiowo - szklanych i drzwi wsuwanych na ścianki z drzwiami otwieranymi manualnie , spełniającymi warunki ewakuacji, p.poż i umożliwiającymi wjazd osób niepełnosprawnych do wejścia od ul. Matejki i od parkingu -Wymiana istniejącego sufitu w strefie przedsionków na listwowy, metalowy -Wymiana istniejących opraw oświetleniowych w przedsionkach na nowe -Montaż nowych systemowych wycieraczek wraz z dostosowaniem zagłębień w posadzce do danego typu wycieraczki.Nowe wycieraczki systemowe na profilu nośnym aluminiowym w wkładem dywanowym , łącznik profili z PCV wysokość wycieraczki 17 mm wysokość z ramą obwolutową 20 mm , kolor do uzgodnienia -Wyposażenie drzwi wejściowych w siłowniki, podłączenie siłowników do istniejącego systemu p. poż. i uruchomienie. - Wykonanie towarzyszących robót budowlanych : * Przeróbka sufitu podniesionego do nowego układu drzwi * Wykonanie tynków mozaikowych na ścianach przedsionków, likwidacja uszkodzeń tynków przy montażu drzwi. * Wymiana popękanych płyt granitowych na posadzkach w rejonie wejść do budynku. Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja techniczną i przedmiarami robót - nakładami rzeczowymi zgodnie z /załącznikiem nr 8a/ i opisem w dokumentacji projektowej. 3.2.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę; - na roboty budowlano-elektryczne minimum 5 lat gwarancji, -na urządzenia minimum 3 lata gwarancji, Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową. 3.3. Podstawą do sporządzenia oferty są następujące dokumenty: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Nakłady robót wg załącznika nr 8a do SIWZ (przedmiary należy traktować tylko jako materiał pomocniczy do wyceny i doprecyzowania rodzaju i typu stosowanych materiałów )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9 Wymagania dotyczące wadium Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 3 000 ,00 zł (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100gr). Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226A w godz. 8.00 - 15.00 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie ,o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 04-09-2013 r. , do godz. 10:00 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą według zasad określonych w specyfikacji, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach