35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2019-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://35wog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana drzwi w budynku nr 1 i budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do budynku nr 1 oraz krat okiennych i drzwi do kancelarii tajnej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce przy ul. Krakowskiej 2. Stan istniejący: Drzwi wejściowe do budynku nr 1dwuskrzydłowe, aluminiowe szklone z naświetlami bocznymi i górnym, wyposażone w instalację systemu oddymiania p.poż., drzwi do kancelarii tajnej w budynku nr 5 zniszczone i nie spełniające wymogów POiN. ZAKRES PRAC REMONTOWYCH OBEJMOWAŁ BĘDZIE: 1. Demontaż instalacji oddymiania i systemu kontroli dostępu 2. Demontaż drzwi szklonych, aluminiowych 3. Montaż drzwi stalowych dwuskrzydłowych szklonych wraz z naświetlami 4. Montaż instalacji oddymiania i systemu kontroli dostępu 5. Demontaż drzwi stalowych pełnych wraz z ościeżnicą 6. Montaż drzwi stalowych RC4 do kancelarii tajnej 7. Wymianę krat okiennych na spełniające wymagania instrukcji OiN SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: STWIORB b) Przedmiar robót: Przedmiar 3.2. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót” – zał. nr 8 do SIWZ oraz w „Przedmiarze robót” - zał. nr 7 do SIWZ. 3.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.7. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do 15:00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – stanowiąca załącznik do umowy), na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 400,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc czterysta)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6); „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 10 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej. „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.92.2023 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych przy (...), Batorego 68/6, Batorego 81d/12, Konstanty 12/6, Sienkiewicza 39/1, Batorego 64/27, Lwowska 12-14/4, Wazów 9/6
Dodano: 2023-10-26 - Modernizacja Kuchni Szpitalnej Szpitala Powiatowego w Limanowej im. Miłosierdzia Bożego wraz z jej wyposażeniem - I etap
Dodano: 2023-04-14 - Kontynuacja adaptacji Fortu Pancernego 52 ½ N „Skotniki” przy ul. Kozienickiej 24 w Krakowie dla potrzeb Centrum Dokumentacji, Zsyłek, Wypędzeń i Przesiedleń – II rok realizacji PWE
Dodano: 2022-09-21 - Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach
Dodano: 2020-11-10 - Ocieplenie i remont elewacji wraz z wymianą zewnętrznej stolarki i ślusarki okiennej, podniesieniem kominów, przebudową otworów okiennych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Radzikowskiego 29 w Krakowie – etap 1 polegający na wymianie części stolarki i ślusarki w poziomie parteru
Dodano: 2020-10-08 - Remont budynku Domu Ludowego Szczurowa - Włoszyn
Dodano: 2020-04-21 - Remont budynku Domu Ludowego w Strzelcach Wielkich
Dodano: 2020-04-09 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek administracyjny w Nowym Wiśniczu, Rynek 16.
Dodano: 2020-01-24 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ul. Legionów w Tarnowie
Dodano: 2020-01-22 - Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach składnicy akt segment A i B O/ZUS Chrzanów, ul. Oświęcimska 12 i 14
Dodano: 2019-10-31