Przetargi.pl
Wymiana centralki alarmowej wraz z wymianą i rozdzieleniem elementów systemu SWiN w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-950 Łódź, Al. Kościuszki 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6357723
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi
    Al. Kościuszki 14 14
    90-950 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6357723
    REGON: 00000222300112
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana centralki alarmowej wraz z wymianą i rozdzieleniem elementów systemu SWiN w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrali alarmowej wraz z towarzyszącymi urządzeniami, demontaż centralki alarmowej pracującej aktualnie w obiekcie i zainstalowanie na jej miejsce nowej centrali, wraz z wymianą testerów na ekspandery, demontaż części czujek i włączenie pozostałych czujek z przyjęciem zasady przyporządkowania jednej czujki do jednej linii w nowej centrali. Zainstalowanie dodatkowych przycisków napadowych w obszarze zaplecza kasowego. Konfiguracja centrali w sposób identyczny jak centrali aktualnie pracującej i zintegrowanie jej z systemem GEMOS. Zestawienie elementów przewidzianych do zainstalowania: centrala Galaxy C520-C - 1 szt., ekspander we/wy P026 - 17 szt., ekspander we/wy C072 - 3 szt., akumulator 17 Ah/12V - 21 szt., klawiatura kodowa CP040 - 1 szt., klawiatura kodowa Mk7 - 3 szt., moduł rozszerzenia magistrali RS485 - 1 szt., interface Gemos-Galaxy - 1 szt., moduł RS232 E053 - 1 szt., czujka ruchu dualna z antymaskingiem IR270T - 1 szt. W czasie przełączeń należy jednoznacznie zinwentaryzować i opisać przełączane obwody a następnie sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza będzie dokumentem niejawnym oznaczonym klauzulą POUFNE. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie, który jest wpisany do rejestru zabytków. Unieruchomienie systemu SWiN w celu przełączenia go na pracę z nową centralą musi nastąpić na zasadach i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zakres prac określony jest dokładnie w dokumencie niejawnym pod nazwą Założenia Techniczno-Organizacyjne. Dokument Założenia Techniczo-Organizacyjne oznaczony jest klauzulą ZASTRZEŻONE. Udostępnienie tego dokumentu może nastąpić po okazaniu stosownego poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316253006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Warunek 2. Wykonawca musi posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). Warunek 3. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostarczeniu i zainstalowaniu urządzeń systemu Galaxy, oraz uruchomieniu systemu i zintegrowanie go z systemem wizualizacji. Warunek 4. Wykonawca dysponuje pracownikami zabezpieczenia technicznego - minimum jedna osoba posiadająca zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie systemu integrującego GEMOS 3 wydane przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę. Warunek 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami, tj. posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia. Warunek 6. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą kierującą realizacją zadania w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających, która posiada licencję pracownika ochrony technicznej II stopnia. Warunek 7. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi ważne poświadczenie bezpieczeństwa oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zmianami) odpowiednio: a. co najmniej jedna osoba nadzorująca i kierująca pracami w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - poufne, b. osoby wykonujące prace w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli - zastrzeżone. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 2. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków oraz złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 3. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej w wykazie dostaw łącznej ilości dostaw, poprzez przydzielenie każdemu z wykonawców punktów o ilości równej łącznej ilości wykonanych dostaw zrealizowanych przez wykonawcę. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Podstawą ustalenia kolejności będzie porównanie dostaw o najwyższej wartości. 6. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4 i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 5, dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 3, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopią certyfikatów lub dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz szkolenia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie związanym z instalacją elektronicznych systemów zabezpieczających, wraz z kserokopią licencji pracownika ochrony technicznej I lub II stopnia. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w nadzorowaniu wykonywania zamówienia w zakresie związanym z instalacją elektronicznych systemów zabezpieczających, wraz z kserokopią licencji pracownika ochrony technicznej II stopnia. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli w wykazie osób, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającym na dostarczeniu i zainstalowaniu urządzeń systemu Galaxy, oraz uruchomieniu systemu i zintegrowaniu go z systemem wizualizacji z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach