Przetargi.pl
Wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 632 28 43 , fax. (042) 6324190
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Solna 14 14
    91-423 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 632 28 43, fax. (042) 6324190
    REGON: 00010049200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, powiat sieradzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 20 000,00 zł. Szczegółowe zasady dotyczące wnoszenia oraz zwrotu wadium zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) oraz: - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - minimum jedno badanie wykopaliskowe na powierzchni co najmniej 100 arów i - minimum jedno badanie grodziska na powierzchni minimum 10 arów (z uwagi na specyfikę zarówno badawczą, jak i interpretacyjną wymagane jest doświadczenie w tego typu badaniach) wraz z opracowaniem wyników badań - dołączając zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że wymienione prace archeologiczne zostały wykonane i wywiązano się z obowiązków nałożonych pozwoleniem na prowadzenie badań wykopaliskowych, - wskaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia kierownika badań, określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579), tj. tytuł magistra archeologii i zakończoną co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 1 do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2 do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, 4) wykaz wykonanych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, badań archeologicznych wraz z zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że wymienione prace archeologiczne zostały wykonane i wywiązano się z obowiązków nałożonych pozwoleniem na prowadzenie badań wykopaliskowych przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz, 5) oświadczenie Wykonawcy zawierające informacje dot. osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika wyprzedzających badań archeologicznych wraz z podpisem kierownika tych badań poświadczającym posiadanie wymaganych kwalifikacji, (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do siwz) wraz z dyplomem ukończenia magisterskich studiów archeologicznych, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego, tj. osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika wyprzedzających badań archeologicznych wraz z dyplomem ukończenia magisterskich studiów archeologicznych - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże w oświadczeniu (Załącznik nr 7 do siwz) potencjał kadrowy (osobę), którą będzie dysponował, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 1, 3, 4, 5, 7 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2 do siwz każdy Wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2 - w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach