Przetargi.pl
Wymiana central wentylacyjnych NW5 i NW1.1 w budynku D-20 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 8 we Wrocławi

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana central wentylacyjnych NW5 i NW1.1 w budynku D-20 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 8 we Wrocławi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana central wentylacyjnych NW5 i NW1.1 w budynku D-20 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 8 we Wrocławiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty instalacyjne elektryczne, sanitarne i roboty budowlane towarzyszące. Do obowiązków Wykonawcy należy odbiór i utylizacja zdemontowanego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami, powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.). Kwota brutto wynagrodzenia umownego wskazana w § 4 ust. 1 umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) uwzględnia również koszty składowania urobku i gruzu na składowisku odpadów, koszty wywozu i utylizacji odpadów w sposób zgodny z przepisami wskazanej powyżej ustawy oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania utylizacji odpadów z rozbiórek zgodnie z przepisami przywołanej wyżej ustawy, a także w sposób zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.). 3. Zakres robót opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumentacja obejmuje następujące opracowania: projekt wykonawczy – instalacje elektryczne, sanitarne, oraz STWiOR (bez przedmiarów robot). 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót uciążliwych. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych 7:30-15:30 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udziela Zamawiającemu okresu gwarancji –min. 5 lat na roboty budowalne, w tym wyposażenie. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 11 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wys.: 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularza Ofertowego Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. (jeżeli dotyczy) Dokument, w szczególności Zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów. 4. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo. 5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach