Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 586 908 700 , fax. 586 908 701
- Data zamieszczenia: 2017-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
Nowowiejska 26 A
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 586 908 700, fax. 586 908 701
REGON: 011263946 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana brodzików z kabinami prysznicowymi w internacie KOMANDOR przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana brodzików z kabinami prysznicowymi oraz uzupełnienie płytek ściennych w miejscach zdemontowanych brodzików. 2. Zakres robót obejmuje: 1) demontaż starych brodzików wraz z odpływami kanalizacyjnymi oraz z kabinami prysznicowymi; 2) utylizacja starych zdemontowanych brodzików, odpływów kanalizacyjnych oraz kabin prysznicowych; 3) izolację folią płynną w miejscach po zdemontowanych brodzikach; 4) uzupełnienie brakujących płytek ściennych po zdemontowanych brodzikach; 5) montaż nowych brodzików wraz z kabinami prysznicowymi jednego producenta. Brodziki półokrągłe z maskownicą w kolorze białym o wymiarach 90x90, wysokość 20 -25 cm, wykonane z płyty akrylowej o grubości min. 4 mm oraz ze stopą wzmacniającą. Kabiny prysznicowe przyścienne, półokrągłe ¾ koła, z szybami ze szkła hartowanego, matowego o grubości min. 4 mm. Profile kabin – chrom. Typ otwierania drzwi – podwójne rozsuwane, system jazdy oparty o zespół podwójnych rolek łożyskowych mocowanych w tafli szkła oraz pojedynczych odpinanych rolek dolnych. 6) podłączenie nowo zamontowanych brodzików do nowo wykonanych odpływów kanalizacyjnych; 7) wykonania robót w taki sposób, aby nie kolidowało to ze specyfiką budynku, który jest zamieszkiwany przez lokatorów. Technologia prowadzenia robót ma zapewnić jak najmniejszy wpływ na komfort lokatorów. 8) prace głośne wykonywać w godzinach od 8:00 do 17:00 przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości robót zgodnie z przedstawionym harmonogramem. 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej: • świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały, • świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, • oświadczenie kierownika budowy / robót: - o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót parkieciarskich w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego na terenie Warszawy
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
Dodano: 2024-06-26 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w Zakociu.
Dodano: 2024-01-18 - Remont korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
Dodano: 2023-10-02 - „BUDOWA I MODERNIZACJA, WRAZ Z WYPOSAŻENIEM, ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY ŁOSICE – WOŹNIKI”
Dodano: 2023-09-06 - „BUDOWA I MODERNIZACJA, WRAZ Z WYPOSAŻENIEM, ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY ŁOSICE – WOŹNIKI”
Dodano: 2023-07-21 - Remont Izby Przyjęć w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym – działania związane z przeciwdziałaniem COVID-19- DZ/27/PN/2020
Dodano: 2020-09-24 - Remont schodów przy wejściu do budynku Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy bez wejścia głównego i do USC
Dodano: 2020-06-29 - wymiana podłóg w lokalach mieszkalnych będących w 100% własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.
Dodano: 2019-09-16 - Roboty remontowe i malarskie w Szkole Podstawowej w Kazuniu Polskim.
Dodano: 2019-04-26