Przetargi.pl
Remont korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    Armii Krajowej 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 013268770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają Dokumentacja projektowa wraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.3.2. Prace w ramach przedmiotowego zamówienia polegają na wymianie stolarki drzwiowej, wymianie posadzek oraz malowaniu ścian i sufitów.3.3. W zakres modernizacji wchodzą roboty budowlane oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania. Przyjęto, że istniejące drzwi wewnętrzne o szerokości 80 cm zostaną wymienione na drzwi dźwiękoszczelne (min. 35 dB) o szerokości 90 cm w świetle ościeżnicy. Szerokość pojedynczego skrzydła w drzwiach aluminiowych wejściowych i drzwiach aluminiowych na stołówkę nie może być mniejsza niż 90 cm w najwęższym miejscu po otwarciu drzwi.Kolorystyka elementów wykończeniowych, posadzek i powłok malarskich musi być uzgodniona z Zamawiającym. Przyjęto, że poziome przewody instalacji centralnego ogrzewania poprowadzone po posadzce na korytarzu piętra i pomieszczeniach administracyjnych (po obu stronach lewego skrzydła) i zabezpieczone blaszanymi osłonami zostaną zlikwidowane. Nowe przewody wykonane zostaną pod sufitem. Przyjęto, że wszystkie grzejniki w obrębie modernizowanych pomieszczeń oraz grzejniki w pomieszczeniach gdzie zostanie zmieniony przebieg poziomów c.o. zostaną wymienione.3.4. Zakres robót obejmuje:- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,- ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw z wywinięciem na ściany,- przygotowanie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby izaprawieniem ubytków,- zmycie i gruntowanie powierzchni ścian i sufitów,- dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych,- wymiana drzwi i okien,- wywiezienie odpadów pochodzących z prac remontowych.3.4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:1) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających prowadzenie robót oraz przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji,2) wykonania wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,3) ubezpieczenia budowy,4) prowadzenia robót pod nadzorem uprawnionych osób,5) zgłoszenia do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.3.5 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.3.6 W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu:1) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do którychzachodziktórakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochroniebezpieczeństwa narodowego,2) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych).d) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy to w tym okresie, zrealizował i zakończył 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 500 tyś. brutto w zakresie której zawierała się budowa/przebudowa/rozbudowa/modernizacja pomieszczeń i instalacji centralnego ogrzewanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach