Przetargi.pl
Wymiana bram garażowych i remont elewacji budynku nr 17 przy ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana bram garażowych i remont elewacji budynku nr 17 przy ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z: „Wymianą bram garażowych i remontem elewacji budynku nr 17 przy ul. Krakowskiej 11B”. Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą całości prac związanych z w/w zamówieniem. Zakres i ilości robót są określony w przedmiarze. Zaleca się Wykonawcy zapoznanie się z warunkami i stanem obiektów przed złożeniem oferty. Kierownik robót branży budowlanej zobowiązany jest do znajomości zakresu robót branży elektrycznej oraz odpowiada za koordynację międzybranżową. W sporządzonym osobiście harmonogramie kolejności wykonywania prac uwzględni, w porozumieniu z branżowcami, pełną koordynację branżową. Harmonogram prac musi uwzględniać wszystkie wymagania systemowe przyjęte do realizacji związane z czasem uzyskiwania niezbędnych wytrzymałości i parametrów przez poszczególne elementy robót. W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z Użytkownikiem budynku i Inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac oraz uzgodni kolorystykę malowania ścian pomieszczeń zgodnie z wzornikiem RAL. Dla określenia w/w parametrów Wykonawca przedstawi jednoznacznie oznaczone wzorniki. Przedmiar robót, OPZ, STWiOR, rysunki i szkice są dokumentami wzajemnie się uzupełniającym i pomocniczymi. Elementy ujęte w którymkolwiek z tych dokumentów a nie ujęte w innych należy traktować jakby były ujęte w wszystkich dokumentach. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na placu budowy. Przed rozpoczęciem robót Kierownik robót branży budowlanej przedstawi Plany BIOZ dla wszystkich branż. 1.1. Zakres usługi objętej OPZ Roboty będą prowadzone na terenie czynnego kompleksu wojskowego i użytkowanym budynku. Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą prac remontowo-budowlanych związanych z remontem elewacji wraz z wymianą bram garażowych, ślusarki okiennej i drzwiowej wraz z placem manewrowym oraz remontem pomieszczeń sanitarno – socjalnych budynku Nr 17 w kompleksie wojskowym w Rzeszowie ul. Krakowska 11B.  Pomieszczenia garażowe brama nr 3 - 11  Pomieszczenia PPW brama nr 12 - 14  Pomieszczenia garażowe brama nr 15 – 22  Pomieszczenia MPS brama nr 23 – 25  Pomieszczenia sanitarno - socjalne  Pomieszczenie warsztatowe nr 12  Pomieszczenie WC z umywalnią nr 13  Pomieszczenie socjalne nr 14  Korytarz nr 15 Zakres robót został określony w przedmiarze. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z warunkami i stanem obiektów przed złożeniem oferty. W szczególności są to następujące roboty: A. BRANŻA BUDOWLANA Budynek nr 17 garaże, brama 3 – 11 oraz 15 - 22 • Demontaż istniejących stalowych bram garażowych • Montaż nowych ocieplanych, dwuskrzydłowych bram stalowych zgodnie z STWiOR • Demontaż istniejącej ślusarki okiennej • Montaż nowych okien z PCV zgodnie z STWiOR • Obrobienie ościeży okiennych tynkiem wraz z podmalowaniem od wewnątrz • Obrobienie ościeży bramowych z uwzględnieniem maskownic • Podbetonowanie progów bramowych Budynek nr 17 pomieszczenia PPW, brama 12 – 14 • Demontaż istniejących stalowych bram garażowych • Montaż nowych ocieplanych, dwuskrzydłowych bram stalowych zgodnie z STWiOR • Demontaż istniejącej ślusarki okiennej • Montaż nowych okien z PCV zgodnie z STWiOR • Montaż krat stalowych z siatka od zewnątrz zgodnie z STWiOR • Obrobienie ościeży okiennych tynkiem wraz z podmalowaniem od wewnątrz • Obrobienie ościeży bramowych z uwzględnieniem maskownic • Podbetonowanie progów bramowych Budynek nr 17 pomieszczenia MPS, brama 23 – 25 • Demontaż istniejących stalowych bram garażowych • Montaż nowych ocieplanych, dwuskrzydłowych bram stalowych zgodnie z STWiOR • Demontaż istniejącej ślusarki okiennej • Montaż nowych okien z PCV zgodnie z STWiOR • Obrobienie ościeży okiennych tynkiem wraz z podmalowaniem od wewnątrz • Obrobienie ościeży bramowych z uwzględnieniem maskownic • Podbetonowanie progów bramowych Budynek nr 17 pomieszczenia sanitarno socjalne nr 12 - 15  Pomieszczenie warsztatowe nr 12  Wymiana okna stalowego na PCV zgodnie z STWiOR  Wykonanie ścianki działowej gr. 10cm z płyt G/K  Montaż drzwi przejściowych  Wykonanie posadzki z płytek gres  Malowanie ścian farbą akrylową i lamperii olejna  Pomieszczenie WC z umywalnia nr 13  Wymiana okna stalowego na PCV z parapetem zgodnie z STWiOR  Demontaż ścianki działowej  Wymiana drzwi wewnętrznych na łazienkowe  Obłożenie ścian płytkami glazurowanymi do wys. 2,00 m  Wykonanie posadzki z płytek gres na nowych podkładach  Malowanie ścian i sufitów farbą akrylową z przygotowaniem podłoża  Wykonanie kabiny WC i natrysku z płyt HPL  Pomieszczenie socjalne nr 14  Wymiana okna stalowego na PCV z parapetem zgodnie z STWiOR  Wykonanie posadzki z płytek gres  Malowanie ścian farbą akrylową i lamperii olejna  Montaż drzwi wewnętrznych  Korytarz nr 15  Wymiana okna stalowego na PCV z parapetem zgodnie z STWiOR  Wykonanie posadzki z płytek gres  Malowanie ścian farbą akrylową i lamperii olejna Budynek nr 17 ELEWACJA • Demontaż istniejących rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich • Demontaż drabiny stalowej zewnętrznej i montaż nowej ocynkowanej wraz z kabłąkiem • Wykonanie elewacji poprzez docieplenie ścian styropianem gr.10cm, wykonanie tynku akrylowego na ścianach, gzymsie oraz cokołu z tynku mozaikowego. Kolor dopasować do istniejącego otoczenia. • Montaż rur i rynien wraz z obróbkami blacharskimi gzymsu i parapetów z blachy powlekanej w kolorze antracyt Budynek nr 17 ROBOTY ZEWNĘTRZNE • Rozbiórka opaski betonowej • Wykonanie opaski budynku szer. 0,60 cm i 1,00 m z obrzeżem chodnikowym z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce piaskowej • Regulacja studzienek kanalizacyjnych na placu wjazdowym • Rozbiórka istniejącego placu manewrowego betonowego szer. 4,00 m przed garażami oraz wykonanie nowej nawierzchni betonowej z uwzględnieniem spadków do kanalizacji deszczowej • usunięcie materiałów z rozbiórki z odwozem na wysypisko i utylizacją Do całości robót • uporządkowanie terenu i odwóz gruzu B. BRANŻA ELEKTRYCZNA Pomieszczenie sanitarne Oprawy oświetleniowe i osprzęt instalacyjny: Oprawa oświetleniowa świetlówkowa z kloszem przeźroczystym 1x58 W /alternatywnie z wymiennym źródłem światła LED/ do pomieszczeń wilgotnych montowana na suficie. Oprawa naścienna typu plafoniera świetlówkowa/alternatywnie LED montowane nad umywalką. Gniazda wtyczkowe 230V + Z - 2 szt. gniazd przeznaczonych do pomieszczeń wilgotnych, w tym 1 gniazdo dedykowane dla podgrzewacza pojemnościowego ciepłej wody użytkowej. Wypust dla wentylatorka wyciągowego łazienkowego 230V -1 kpl. Sterowanie oświetleniem, wentylatorem – miejscowe wyłączniki p/t, przełącznik p/t. C. BRANŻA SANITARNA Pomieszczenie sanitarne Po wyburzeniu ściany, likwidacji rozdzielni w powiększonym pomieszczeniu sanitarnym nr 13 zamontować:  umywalka szt. 2  podgrzewacz wody o poj. 120 l szt. 1  pisuar szt. 1  kabina prysznicowa z panelem natryskowym kpl. 1  WC typu kompakt szt. 1  zawór ze złączką do węża szt. 1  istniejącą armaturę zdemontować i utylizować  grzejniki c.o. i rury stalowe pomalować farbą odporną na wysokie temperatury  zamontować pojemnik na papier toaletowy, na ręczniki papierowe, pojemnik na mydło w płynie, kosz na śmiecie, lustro wklejone w obrys płytek, szczotka wc Ilościowy zakres robót uwzględniają przedmiary robót. 1.1.1. Roboty towarzyszące i wspólne dla wszystkich rodzajów robót  wykonanie wszystkich niezbędnych (koniecznych ze względów technicznych i technologicznych) do zakończenia robót i czynności związanych z remontu obiektów zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami, wymogami kart technicznych, instrukcji wykonania, zaleceniami Producenta,  Kierownicy robót branżowych są zobowiązani do znajomości zakresu robót pozostałych branż oraz do współpracy z Kierownikiem robót budowlanych, ustalenia z nim harmonogramu robót, wzajemnej współpracy i koordynacji robót,  zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego,  zabezpieczenie przed rozpoczęciem robót elementów zagospodarowania przyległego terenu wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia,  złom metalowy pozyskany w trakcie robót remontowych Wykonawca własnym transportem na własny koszt wywiezie z placu budowy, przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu zlokalizowanego przy ul. Konopnickiej 5 w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania,  Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane,  wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi,  Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności,  zabezpieczenie środowiska przed wpływem odpadów a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej,  po zakończeniu robót uporządkowanie terenu przy budynku, placu budowy oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód i uszkodzeń,  splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,  przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru, 1.3 Zgodność prac z OPZ OPZ oraz inne dokumenty przekazane Wykonawcy są częścią umowy o wykonanie prac. Wszystkie wykonane prace i dostarczone materiały będą zgodne z OPZ i przedmiarem. 1.4 Teren budowy 1.4.1 Część ogólna  Roboty będą prowadzone na terenie zamkniętego kompleksu wojskowego. Poruszanie się po terenie kompleksu wojskowego jest możliwe tylko za zgodą użytkownika, tj. Dowódcy JW.  Dojazd do terenu robót istniejącymi drogami wewnętrznymi o nawierzchni utwardzonej od strony ul. Krakowskiej.  Dowóz materiałów budowlanych i sprzętu od strony ul. Krakowskiej lub ul. Witosa.  Plac budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie, w trybie i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót.  Na czas prowadzenia robót Wykonawca dokona odpowiedniego oznakowania placu budowy w uzgodnieniu z Użytkownikiem oraz Komendantem ochrony kompleksu.  Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy, elementów wyposażenia oraz wszystkich materiałów i sprzętu użytego do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do zakończenia i ostatecznego odbioru robót.  Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji i urządzeń znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy.  Wykonawca jest odpowiedzialny za dozór p. pożarowy w obrębie przekazanego placu budowy.  Wykonawca zawrze porozumienie dotyczące bhp i p. poż. z Użytkownikiem.  Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy dla swoich potrzeb na czas wykonywania robót kontener socjalny i magazynowy oraz toaletę przenośną typu TOY-TOY – miejsce ustawienia zostanie ustalone przy przekazaniu placu budowy. 1.5 Ochrona własności publicznej i prywatnej Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z niewłaściwym prowadzeniem prac lub brakiem koniecz¬nych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub pry¬watnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. O zamiarze przystąpienia do prac w pobliżu tych urządzeń oraz o fakcie przypadkowego uszkodzenia tych urządzeń Wykonawca zawiadomi przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej. 1.6 Bezpieczeństwo i higiena pracy Podczas realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby jego personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są pokrywane przez Wykonawcę. 1.7 Termin wykonania zamówienia Termin wykonania prac zostanie ustalony w zawartej umowie. 2. MATERIAŁY 2.1. Stosowane materiały Wszystkie materiały niezbędne do wykonania usługi nabywane są przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac konserwacyjnych i remontowych , powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych i posiadać odpowiedni certyfikat lub aprobatę techniczną zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r.. 3. SPRZĘT Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie powoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania usługi ma być utrzymany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Sprzęt powinien odpowiadać ogólnie przyjętym wymaganiom co do ich jakości, jak i wytrzymałości, powinien mieć ustalone parametry techniczne i być ustawiony zgodnie z wymaganiami producenta oraz użytkowany zgodnie z przeznaczeniem a także zabezpieczony przed możliwością uruchomienia przez osoby niepowołane. Zastosowany sprzęt winien posiadać własne źródło zasilania w energię elektryczną. Wodę do celów technologicznych zostanie określona na etapie przekazania placu budowy. Wykonawca zabezpieczy wodę do celów technologicznych wykonania zamówienia we własnym zakresie oraz zastosuje narzędzia posiadające własne źródło zasilania w energię elektryczną (agregaty prądotwórcze/zasilanie bateryjne) lub zamontuje na swój koszt liczniki wody i energii elektrycznej oplombowane przez przedstawiciela WOG Rzeszów. Wykonawca zawrze umowę na tę okoliczność i zostanie obciążony fakturami wystawionymi przez Zamawiającego na podstawie wskazań zamontowanych liczników. 4. TRANSPORT Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Środki i urządzenia transportowe powinny być odpowiednio przystosowane do transportu materiałów, elementów konstrukcyjnych itp. niezbędnych do wykonania danego rodzaju robót. W czasie transportu należy zabezpieczyć przewożone przedmioty i materiały w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. Transport materiałów i elementów małogabarytowych winien być dokonywany w fabrycznych opakowaniach w warunkach uniemożliwiających uszkodzenie, zawilgocenie lub zdekompletowanie. W czasie transportu, załadunku i wyładunku oraz składowania materiałów i osprzętu należy przestrzegać zaleceń wytwórcy. Wskazane jest dostarczenie materiałów i osprzętu na stanowisko montażu bezpośrednio przed ich zabudowaniem. 5. WYKONANIE USŁUGI Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie usługi zgodnie z umową, oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac. Przedstawiciel Zamawiającego jest upoważniony do kontroli wszystkich prac oraz kontroli wszystkich materiałów do¬starczonych do realizacji zadania. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 6. KONTROLA JAKOŚCI PRAC Celem kontroli będzie takie sterowanie przygotowaniem i wykonywaniem prac remontowych aby osią¬gnąć założoną ich jakość i mieć pełną kontrolę nad wykonaniem zakresu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę prac, jakość używanych materiałów. W czasie przeglądu prac przez przedstawiciela Zamawiającego po zakończeniu ich wykonywania należy wykonać następujące czynności :  sprawdzenie zastosowanych materiałów,  sprawdzenie dokładności wykonanych elementów,  sprawdzić prawidłowość działania zabezpieczeń i ograniczeń założonych parametrów pracy urządzeń. 7. ODBIÓR PRAC Odbiór końcowy przeprowadza się na podstawie technicznych warunków odbioru robót. Polega on na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich ilości, jakości i wartości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru zgłoszona będzie przez Wykonawcę Zamawiającemu na piśmie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dacie rozpoczęcia odbioru w terminie przewidzianym w umowie. Zamawiający może odmówić przystąpienia do odbioru, jeżeli stwierdzi, że Wykonawca nie zakończył wszystkich robót lub przedstawione dokumenty są niekompletne lub wadliwe. Przy dokonywaniu odbioru należy:  Sprawdzić zgodność prac z umową o wykonanie robót, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami i przepisami.  Sprawdzić jakość wykonania prac pod względem udokumentowania odpowiednimi protokołami prób i badań,  Sprawdzić czy przedmiot odbioru spełnia warunki i zasady prawidłowej eksploatacji,  Odebrać od Wykonawcy pisemne oświadczenie o zleceniu (lub braku zlecenia) części robót objętych umową Podwykonawcy.  Sporządzić protokół z odbioru prac który będzie stanowił załącznik do faktury. Na okoliczność odbioru należy sporządzić protokół odbioru (wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego) potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w Załączniku nr 12 (do SIWZ) – Szkice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/63/2020, NIP [Wykonawcy]. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania Ofert (tj. do dnia 12.08.2020 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do Oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania Ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach